2011. február 28., hétfő

és szépen lassan be fog állni a hullamerevség...

áhh... totál meg vok halva. már 3 napja esténként alig élek... sőt, több. már lassan egy hete. és ez annyira nem oké igy. de ez a hét se igérkezik valami királynak... legalábbis az eleje. mai nap alapból el lett baszcsizva. de most semmi kedvem részletezni nagyon semmit. irni sincs sok kedvem. tanulni is kéne még ma... ahh... se már semmi erőm. nem értem miért nem lehet kicsit hosszabb a nap? v miért nem tudok meglenni kevesebb alvással? tényleg, alig élek már... :S és emiatt ideges vok, mindenen kiakadok... és ezzel nem csak én vagyok igy. de mostmár lennénk mindenen túl. igen igen, mindig ezt mondom. de igy is van. milyen jó lenne ha már nyár lenne :/ ahh nem, erre nem szabad gondolni. indulás tanulni :/ majdcsak megszokom. remélem megéri ez a sok kinlódás...


egyén téren minden oké :) vééégre :) vis eddig is oké volt csak úgy na. na haggyuk, szóval lényeg, hogy tökéletesen szuperka minden :) enyém a legédibb pasi a világon :) és nagyon fogok rá vigyázni ám :) igaz most beteg szegénykém, olyan rossz volt látni ahogy kinlódott ott ma :/ de azért remélem holnapra meggyógyulsz Életem ♥ úgy szeretnék most vele lenni :) igaz idegesitő amikor beteg. olyan wráhh.... de én ilyenkor is teljes szivemből szeretem :) és úgy szeretném ápolgatni, meg vigyázni rá :) milyen beteg vagyok... vagy szerelmes? :) pedig tudom hogy most legkevésbé se én hiányzok neki :( :( na de mind1... szombatunk elég mozgalmas volt xD ezt most nem részletezném, ez csak a miénk :) :) de... lehet, hogy többet fogok besértődni rá, olyan szépeket meg aranyos dolgokat mondd olyankor a kis lököttje :) pici szivem meg a helyéből majd kiugrik... az is már lassan öngyilkos lesz, nem birja ezt a súlyt ami ránehezedik x)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése