2011. február 22., kedd

"Talán nem is más a szerelem, mint hálaérzet a gyönyörért."


és ismételten az a nyamvadt fáradtság uralkodott el rajtam. mondjuk meg is értem, hát egész nap rohantam. és alig egy órája értem haza. szóval mondanom se kell, hulla vok. persze a tegnapi "időbe megyek aludni"-ból semmi nem lett, fél 12 után vágtam de a csicsist de már 7kor ébren voltam xD azóta meg pörgök pattogok. és most is csak a szemeim érzik magukat rohadtul fáradtnak. az agyam még annyira nem :) de még azt se tudom, holnapra mit kell tanulni... hjajjjj nekem xD de azt tudom, hogy durva lesz a következő pár hetem.... annyi mindent magamra váltaltam :/ cs ne menjen semminek a kárára és akkor jó lesz :) na de vissza a jelenbe... ma se fogok időbe aludni szerintem... xD ki fogok rövidesen dőlni... de hát akk majd visszaveszünk a lovakból, addig meg csak előre :D legalább nem unatkozok :) szóval általánosságba ennyit :)
valahogy ma, meg igy az elmúlt pár napba annyira ráhangolódtam az ilyen szerelem témára. fogalmam nincs miért. eddig is szerelemes voltam... ezután is az leszek. de vhogy elkezdett a dolog jobban foglalkoztatni. mi is az a szerelem? miért is van? Ciccem irt vmit... valami nagyon szépet a blogjára :) és annyira tetszik, annyira benne van minden. szebben meg se lehetne fogalmazni :) és annyira nagyon szurkolok neki, hogy összejöjjönek a dolgok :) és érzem hogy jó lesz minden :) jónak kell lennie :) ha valaki, ő nagyon megérdemli, hogy végre boldog legyen :) és mindent megteszek, segitek meg minden hogy az legyen :)♥♥

na de ha már igy a szerelemnél tartunk, zuracskámat is meg kéne elmiteni :D ki nem hagyhatom, nehogy itt mellőzve érezze megát ;) szóval hát mit is irjak?! betegek vagyunk... ezt eddig is tudtam. de hogy ennyire xD azért volt ma egy kis idő amikor ugy elgondolkoztam, hogy mi biztos, hogy járunk?! xD meg felfogtam én h azért mégis csak a pasim... és akkor jött az h aha de leszarom xD én nem akarom azt, hogy abból álljon a kapcsolat, hogy szeretlek imádlak... oké, persze, kell az is. de ha majd mesélni kell erről... vagyis nem majd, hanem most is kérdeznek róla, annyira szupi azt mesélni, hogy mennyire érdekes dolgokat csinálunk. és regélni arról, hogy azért szeretem mert.... és látni a csillogást az emberek szemébe. meg az "irigységet". mert ez valami, amiben kevés embernek lehet része. és nekem részem van benne :) boldog vagyok, naaagyon :) és annyira jó. gondoltam, vmi érezte bennem, hogy vele jó lesz, vele más lesz. ő olyan, amilyen nekem kell. de sose hittem volna, hogy ennyire. hogy tényleg, egy részemmé vált már. hogy el se tudnám már ugy képzelni, hogy ne meséljek el neki szinte mindent. hogy a legújabb hülyeségeimet ne neki mondjam el először. hogy este ne azzal aludjak el, hogy "jóéjt...mcwaaaa" hogy reggel ne azzal kelljek hogy telefon és sms neki :) pedig tudom, hogy csak pár óra múlva kapok rá választ. de irnom kell neki. muszáj :) muszáj hogy ez első és az utolsó gondolatom ő legyen. a szivem első és utolsó dobbanása :) és minden dobbanása... :') és őrülten szeretem :) és az hogy a mindenem, az tényleg igaz. mert nem csak a pasim. olyan mint egy hülye haver. mint vmi elmebeteg tesó. néha mint egy elérhetetlen idegen. mert nem csak szerelemből áll az egész. hanem rengeteg hülyeségből, nevetésből, vitából és nyúzásból... mind2 csupa szeretetből. és csodálatból. abból az ismeretlen csillogásból, tündöklésből. amikor az van hogy uuuuristen, nem hiszem el, hogy ilyen pasi... és az enyém! :) és igenis, büszke vagyok rá, hogy az enyém :) és igenis, van mire büszkének lennem :) és ez az, amikor a gyerekeimnek és az unokáimnak is tutira büszkén fogok mesélni :) mert ezt, még ha Andersen irta volna, akkor se lett volna ilyen szép tündérmese :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése