2011. február 2., szerda

Egy kapcsolat igazi próbája, hogy bár nem értünk egyet, nem eresztjük el egymás kezét.



basszus basszu és basszus :D IMÁDOM :D kész, ez tuti biztos :D aaaa :) *.* olyan fasza :D akkor is nekem van a világon a legédesebb legjobb legaranyosabb legmindenebb pasim :D és kuss mindenkinek :D ilyet ugyse talál senki szal lehet irigykedni :D én is néha irigy vok magamra, amikor skizofrén perceimet élem xD ja és izé... az az előbbi... nem, nem akartam vele szakitani... nem vesztünk össze... de problémák meg kisebb nagyobb nézeteltérések minden kapcsolatba vannak. és nem az számit, hogy mennyi van ezekből meg milyen nagyok, hanem az, hogy milyen jól tudjuk őket megoldani :) és azt hiszem nekünk ez nagyon megy (bár elég kevés akad belőle) :) tényleg, annyira jó , hogy nem az van, hogy ajde beszéljük meg... te elmondod a te problémádat... én az enyémet... és akk oké fasza minden megy ugyanugy tovább. hanem, persze nem rögtön, de mindig igyexünk változtatni a dolgon :) és általában sikerül is :) én nem tudom, hogy milyen az, ha Isten egymásnak teremt két embert, ha nem olyan, mint amilyen mi vagyunk :) fiatalok, tessék rólunk példát venni ;) :P
kéne még vmiről irnom, de most nincs kedvem belegondolni a szerkeverő irigy emberekbe... meg igy kielemezni őket. szóval ma este ők nem lesznek a tálcán, örüljenek maguknak :D most kurva rózsaszin a világ körülöttem :D:D:D:D:D ♥♥♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése