2011. február 8., kedd

szar szar szar szar szar szar... ja meg szar is :S

elég fosikás mostanában a kedvem :S olyan áhhh... tényleg fölbasz minden. beismerem... de most semmi nem ugy alakul ahogy tervezem... és én ezt nagyon nem szeretem! és sztem emiatt ilyen trutyi a közérzetem meg a kedvem meg igy minden :S szóval ugy konkrétan baj nincs... vagyis van. de végülis nem baj... vis az mert nem igy kéne h legyen... de tudom h nincs okom aggódni mert nincs... de a terveimbe beleköpött... és ezt utálom! és ha el fog baszni mindent... akkor kurvára nagyon ideges lesz a búrám xD igyis az... de akk meg pláne. szóval imátkozzatok érettem xD végülis sztem ez miatt van az egész... mert azért igy nem mind1 :/ na de majd lesz vmi!



meg ez a mai incidens is... utálom magam, hogy nem tudom elmondani, hogy mit érzek. meg hogy miért érzem. és nem tudom igy megértetni magamat az emberekkel. és nem is értheti. v talán nem is akarja? ezt nem tudom... azt mondja nem értem... de igen, szerintem jobban értem mint ö azt hinné. de ö viszont engem nem ért. lehet nem is akarom hogy értsen?! mert mit tudnék mondani? fenyegetésnek meg siránkozásnak hangzana... v irigységnek. de nem! egyáltalán nem. és... áhh... nem tudom lenyelni. akarom... szeretném. de nem megy! ha én egyszer azt mondom az életben valamire hogy NEM akkor az nem lesz... makacs vok, sajnálom. ilyenre csináltak az ösök. és hiába... igenis van okom rá. najó de letisztáztam magamba, hogy erröl nem ide irok. mert az olyan izé. szóval egyelöre jegelem a dolgot. aztán meg... lesz ami lesz... ennyi :/




Valentin nap... hjaj nekem... kb ennyi szürödik le ebböl a napból nekem. kb olyan mint a karácsony. ugyanmár akit szeretünk azt minden nap szeretjük... tök majomság. na de nem filozófálok. szép ünnep, legalább sok a szivecske mindenhol :P de a mit miért és hol kérdésekre elég nehéz választ találni. hjaj... pedig szeretem a meglepiket nagyon nagyon :) és... jajjj *.* ugy besóztam ma magam :) hány embernek is adtam ajándék ötletet? 3-4? xD semmi gáz :P fö h én még sehol nem vok xD na de mostmár majd :D hihi de hogy én mit szeretnék? hmm... azt cs egy emberke tudja :P höhö :P najó mostmár kettö is :P juj de izgi xD na elvok :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése