2011. február 9., szerda

Pontosan elég vagy ahhoz, hogy örökké és megmásíthatatlanul magadhoz láncolj.

hjajjjj nekem :D cs h ne őt haggyam mindig utoljára, most vele kezdem :P szóval hát végülis megbeszéltük a dolgokat :) és mégis kb egy részét elmondtam neki annak, amit érzek/gondolok. végighallgatott. most hogy mi lesz ennek a következménye, azt még nem tudom. hogy más lesz e vmi?! remélem... eddig amit megigért ugy volt... (kivétel ami nem xD)... meg tudtunk még mindent beszélni :) ezzel sem lesz máshogy azt hiszem. a problémák azért vannak, hogy megoldjuk őket. minden kapcsolatba vannak. kisebbek nagyobbak. és nem attól tökéletes vmi, hogy nincs benne semmi gáz... hanem attól, hogy meg tudjuk oldani :) és ezen nem változtat semmi és főleg senki :) és szeretem, nagyon nagyon szeretem :) és ma vmi furit éreztem... olyat mint még soha... ez ilyenkor jó?! :D





egyébként tök jó kedvem van ma végre! egy dolog kivételével minden összejött ma :D wááá olyan jó érzés volt :D először is tökjó volt azokat az sms-eket olvasni tegnap este. annyira de annyira jól esett :) és jó volt ugy elaludni... és jó belegondolni abba, hogy van ő nekem, és kicsi mosollyan az arcomon és nagy mosollyal a szivemben elaludni. és ugyanigy ébredni :) szóval már alapból jól idult a nap :D aztán Ciccemmel is találkoztam :) igaz cs pár percre, de több mint a semmi :D♥ aztán meg suliba is jajjjj mennyit nevettem :D meg ugy áhh... tél jó volt :)
de most igy... jézusom... nagyon megijedtem. basszus, megálmodtam! 2 napja megálmodtam! és ez nagyon durva mostmár... főleg azok után amiket igy tegnap és tegnap előtt álmodtam... kezdek megijedni! nagyon félek... tudom h mindenki hülyének néz és nem hiszi el... de én akkor is félek! nagyon :S áhh... mi lesz ebből?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése