2011. február 25., péntek

100 nap ♥ 100. bejegyzés :D

huh milyen irónikus :D 100 nap és pont a 100. bejegyzés :D najó, nem, 101. nap, de ez most lényegtelen :D szóval zemberkémmel 101 napja boldogitjuk egymást :D és ez tök jó :D igazából igy közbe vele is beszélgetek, szal egészen extra helyzet, sose irtam még ugy h nem csak oda koncentrálok :D meglátjuk mi lesz belőle :P
szóval február 24... utállak! igazán szánalmasan szar nap volt :/ most nem részletezem, visszzagondolni se akarok rá. de tényleg, volt minden: sirás, idegeskedés... gondolkodás hülyeségeken. de még szerencse hogy észnél volt bennem valami, ami azt mondta h ÁLLJ LE! és ne bazd el mégjobban... szóval köszi annak a valaminek :) de tényleg, huh olyan dolgok fordultak meg a fejembe, amire most ha igy visszagondolok, akkor az van, hogy jéééézusom, ne nevettessem már magam xD de mi együtt mindent megoldunk :) szóval ezt is túléltünk, túlmásztunk rajta, túl vagyunk rajta :) és ááá imádom őt, nadon ám :) jah és igen, a blogom megszüntetésén is nagyon gondolkoztam többek között... de végülis ugy döntöttem h üsse kavics, irom tovább. legalább addig se unatkozok :D meg alkotó vágyamat is kiélhetem :D szóval blog marad egyelőre... minden marad... de az örökre ;) annyira örülök, hogy vége a tegnapi napnak... és azzal együtt kb minden nagyobb hülyeségnek :) és minden a régi :)
na a mai nap tök ellentéte a tegnapinak :) igazából most perpill nem emlékszem hogy mit is csináltam délelőtt... jaaa de, matekoztam mint a vadállat xD de az megérte, sikerült összedobni az ellenörzőt. aztán Nancym is végre jött suliba :) olyan jó volt elmesélni neki a tegnapi napot és igy nevetni az egészen :) aztán persze a változatosság kedvéért késett a busz... illetve nem jött... első óra közepére röhögve befeszültünk xD röhögtünk mindenen :D de végülis jó volt :P matekot is röhögcsélve megirtuk... kémiát is röhögcsélve kikaptuk :D úúú de örült a fejem annak is :D na meg aztán... asszem ma olyan 50x feküdtem a hóba... átáztam szétáztam szétfagytam, minden :S de megérte :D annyit nevettem h huh :D komolyan, totál ugy éreztem magam mint egy kisgyerek :D tökjó volt :) zemberkémmel azért nagyon nem vagyunk igy normálisak xD de ezzel semmi újat nem mondtam. szóval ez egy ilyen elhavazott nap :DDD de még a holnapi... huh :D najó... arról majd holnap :P
aztán bevágódtam buszállomásra. Coryval dumáltunk... jól kikommentáltam neki egy emberkét, hogy milyen defektül megy. mire igy kiderült h az exem xD akkor röhögtünk ott egy sort. exem próbált oltogatni. én cs mosolyogtam és hidegen hagyott maximálisan. és hogy őt ez miért vonza, nem értem xD no de fő, hogy elém ült. akkor ott... áhh... szóval hozta a formáját. igazából ő engem nem zavar meg elfér mert maximálisan ami volt az volt... de már nincs...! de főleg a végén azért huh... O.o pislákoltam rá, hogy mi a jó eget csinál... de hát ismerem már, tudom milyen. és amit megmondtam, az mindig ugy van. ugy is lesz :) most h ez jó vagy rossz...?! és érdekes, hogy nem abból született a pletyka... hanem a Corys dologból. de már annyira maximálisan megszoktam, hogy mindig okoskodnak :D egészen hidegen hagy :D pedig... megtehettem volna... de basszameg, hülye emberek!!! minek a jó égnek csalnám meg azt, akit imádok? na szevasz xD
na ez most olyan nem Lalás bejegyzés lett. de végülis benne van minden. vagyis nah... érted xD szóval nem olyan izébizé lelkizés lett, mert az nem megy amellett h beszélgetek. de majd később... talán... v holnap :) szóval majd lesz nem kell félni :P de ez most olyan mindeféle lett... olyan furi :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése