2011. február 17., csütörtök

fent lent fent lent fent és lent is...!

erre a napra kb ez jellemző. reggel ért egy kis meglepetés... aminek rettentően borzasztóan örültem meg igy véééégre :D szóval jó volt :) aztán elkapott a hülyeség... pörögtem pattogtam ugráltam táncoltam... igy utólag rájöttem hogy nem kellett volna. annyira rosszul voltam, hogy alig birtam menni, megmozdulni... és már igy hányinger meg minden volt... és nagyon rossz volt... én többet ilyet nem akarok, hjuj :S na de aztán végülis jobban lettem :) szóval tutkeráj :) amit megálmodtam persze hogy részben be is vállt xD mert miért is ne, azon lepődtem volna meg, ha nem xD de remélem azért jó lesz :D utána csak ugy tengés lengés volt... szerben hallgattunk egy zenét, fogalmam nincs miért, de ugy a fülembe mászott :) pedig nem ezt a zenét akartam ma ide tenni és nem erről akartam irni, de majd máskor lesz a többiről szó :) szóval ezt a zenét hallgatuk szerben :) megéri meghalgatni, nagyon szép :)♥ Krisztina... :'( szóval hát, utána volt egy kisebb összezizzenés uracskámmal... azt hiszem azért tartott 2 percig ha nem 3ig xD de imádom az ilyen "durci vagyok rád 2 percig"-jeinket xD és annyira aranyos volt "a szemetek is szerelmes..." minden benne van :) hjaj nekem ne ne ne :D támadnak az érzelmeeeek xD ilyenkor jön az hogy összevissza irok mindent. hja és nagyon fáradt vok... már megint xD szóval azt hiszem ma mégelőbb el kéne tépegetni aludni :) hjaj mit is irjak még?! azt hiszem semmi elmitésre méltó nem történt... v ha igen fáradt vok és elfelejtettem xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése