2011. február 12., szombat

történjen már valami :S

istenem, rég voltam ilyen ideges. nem is ideges. nyugtalan. v magam se tudom. talán félek h megint ugy járok... mint akkor... és nem akarom. de az idő is olyan lassan tellik. és nem történik semmi az ég adta világon. magam vok itthon. jó lenne elmenni vmerre. de fogalmam nincs merre. jó lenne ha már 5 óra lenne... de még csak fél 3 is alig van :S filmezni kéne... de semmihez nincs türelmem. jajj de fog vmi történni ma. tegnap még annyira jó kedvem volt. ugy be voltam sózva. most meg olyan ideges nyugtalan izéke vok. szeretnék elmenni sétálni egyet. vagy futni. vagy mittomén. cs nem itthon ülni. mindjárt meg is teszem. 5ig van időm :) vagy legalább lenne itthon valaki. vagy mentem volna apuval. még az is megoldás lett volna. de igy :S cs eszem magam. jajjj de rühellem a megérzéseimet ilyenkor. na meg az álmaimat. amit álmodtam. te jó ég :S ilyenkor nem tudom hogy örüljek v sirjak... de ideges vok! mi fog ma történni? v mi nem?:S OMG, segitség xD pfúúú... össze vissza irok mindet. de kb ilyen összevisszaság van bennem is. úgy érzem mintha... jajj nemtom :S de történjen már valami :D és nekem amikor ilyen érzésem van, akkor általában történik is vmi... lásd: tegnap... anno a fiúcskáinkkal... suliban... szóval ma is lesz vmi! érzi a kicsi lelkem xD na de majd ha történik valami megosztom veletek. jajjj úgy szeretnék elfutni... elrohanni ez az érzés elől :S de valójában azt se tudom, hogy yez jó vagy rossz érzés e... fura és félelmetes. de legalább felkészültem a legjobbra és a legrosszabbra is xD szóval van vmi jó is benne... de aztért még mindig mehetnékem van :) szóval megyek is... vmerre :) most! és fél 5ig haza se nézek :D adios ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése