2011. február 1., kedd

állatsáááááág :D:D:D

hjoooj mekkora jó nap ez a mai :D annyit nevettem, hogy az nem emberi :D reggel Hugim volt nálam, majomkodtunk egy sort :D de azért büszke vagyok a kisnőre, bár nem a vérszerinti hugim, mégis, detto tényleg mintha a hugom lenne :D pont ugy szeretem és pont olyan nemnormális és vakmerő mint én :D és nagyon büszke vok ám rá :P ő is olyan lesz mint én, mindent el fog érni, amit akar, ebben biztos vagyok :) és igy is kell, meg is verném különben :P
aztán uracsám segitségével felpakoltam a gépre a sims 3 kiegészitőjét, Állomállások :) wáááá pedig épphogy leszoktam a simsezésről... most megint rá fogok szokni xD no de sebaj :D i'm lovin' it :P ott legalább biztos, hogy ugy alakitom az "életem" ahogy szeretném... elég elvont, de muris :D
és akkor jön a nap legjobb része : ma megint voltunk korizni :) Edu, Ármin, zuracskám meg én... jah meg Andor is odakeveredett hozzánk :D és áááá nagyon jó volt :D annyit nevettem :D de milyen fasza érzés volt megint full fiúbandába lenni :D ááá régiii szép idők :D nem értem miért érzem magam jobban fiúkkal, mint lányokkal?! de ez már kicsi korom óta igy van. olyan hülyén érzem magam, ha lányokkal kell lennem (kivétel ha azok olyan elmebetegek, mint én xD), de olyan izé... fiúk meg sokkal lazábbak, sokkal többet tudok felük hülyéskedni meg röhögni meg minden. és nem kell folyton azt hallgatnom, hogy wááá nézd most azon milyen nadrág van meg áhh az a sok pletyka :S de rühellem az ilyet. igaz, hogy a fiúk meg totál marhaságokról beszélgetnek, de még mindig jobb mint a hülye blablabla xD igen bakker minden rendben van a fejembe, mégis igy érzem :D fiúk sokkal jobbak, már ami a haverságot illeti. sokkal megbizhatóbbak is és sokkal jobban lehet rájuk számitani. persze ez az átlag, és tisztelet a kivételnek meg annak a néhány csajszinak akiket imádok és megbizok bennük <3 na de visszatérve, aztán meg buszoztunk hazafele Eduval meg Árminnal :D iiiistenem, mennyit nevettem :D alap volt a fényképcsinálás :D itt meg is tekinthettek párat :D ááá azok a beszólások xD "Ármin, benne vagy a képbe??? xD" meg a szinkronizált beszélgetés "igy sütöm a palacsintát eee xD" köszönöm mindannyiotoknak ezt a mai délutánt, szuper volt :)♥ szeretleeeek titeket :D
mivel egyesek már reklamáltak, hogy nem irtam mostanában uracskámról, mindenkit megnyugtatok, hogy minden a legnagyobb rendben van velünk, elvagyunk megvagyunk :) és csak azért nem irok mostanában annyit róla mert a kis "kocsog" elbizza itt magát, hogy mennyire szeretem aztán meg szarva lesz rám :P szóval igen, dúl a láv :D nem kell idegeskedni, amint nem lesz rendben vmi ugyis irni fogok róla (vagy lehet h nem?! xD) bár elég izékék voltunk azért ugy ma egymással... eddig tisztázatlan okok miatt... és még azt se döntöttük el h ki volt a gecibb xD szerintem ő szerinte én... de ugy döntöttük nem nyitunk vitát :) sokkal fontosabb az h szeretjük egymást mint h ilyenen kiakadjunk :D máh semmi :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése