2011. február 5., szombat

(majdnem) tökéletes nap :)))))

huh, azért ez a pár nap punnyadás után ez a mai nap nagyon vitte a pálmát :D szóval hát ugy kezdődött minden h véééégre sütött a nap :D annyira jó kedvre deritett h az hihetetlen :D olyan jó volt ugy kelni, hogy rámsüt a nap és áhhhh :D na de azt hiszem nem cs rám hatott igy a napsütés :D az emberkék körülöttem teljessen bekattyantak xD anyu meg apu is hozták a formájukat, annyit nevettem rajtuk délután :D aztán meg mikor mentem emberkémért akk is olyan jó volt, hogy sütött a nap és áááá :D szóval imádlak napocska, sokat süssél :D


aztán mint már emlitettem itt volt emberkém :D újraizélgette a gépemet, szegény jól megszenvedett vele, de ügyes és megcsinálta :D és büszke vok rá és szeretem :P a gépemet xD najó persze h nem... mert a mobilomat xD na neeem, nézd már fog a hülyeség :D szóval igen, szeretem :P naaagyon szeretem :D huh hát mit is irjak még? nem akarok róla áradozni, mert elbizza magát, mint már irtam, annak meg soha nem volt semmi jó oldala még. (már nem vele kapcs hanem igy senkivel xD) szóval jó vele meg minden :) olyan dolgokat csinálunk, hogy el ne meséljük senkinek, mert ufff... no de taktikát fogok most váltani... ezt igy elhatároztam. mert igy vmi szöget ütött a fejembe most.. szal igy fog lenni :) remélem :D najó, ugyse fogom kibirni, meg holnap már hülyeségnek fogom tartani... de sztem erről is fogok irni még... cs nem épp most xD
meg igy gratisnak, meglepett azért, hogy irt, de örülök neki :) nem hittem volna, hogy gondolni fog rám :D de végülis jól esett :) szal köszi neki hogy igy mégjobban feldobta a napomat :) nemtok erről mást irni... jó vele beszélgetni igy néha néha... sok közös téma van még mindig :D semmi több :) ő ott én itt :) és ez igy is lesz (muhahahah kacsintóssmile xD :P)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése