2011. február 11., péntek

"kikiriki butter & mucikááám"-os nap :D


érdekes dolgok történtek a mai napon. először is, reggel megint ugy keltem, hogy haggyál elegem van a világból mindenből és mindenkiből... felkeltettek... mrs!és vmi még mindig "aggaszt" de mostmár nem érdekel... igaza van Ciccemnek, nem is foglalkozok vele :D szóval igy nyugtatgattam magam. első óráról is sikerült elkésni... szal nagyon állatijó volt minden... aztán ott első órán is... hááát... nem épp olyan reakciója volt rám, mint amilyet vártam. meg az az első pár óra... pff.
 
de aztán jöttek a jó dolgok :D az oszi nem irt be minket, szal tök állat :D 2x késtem, egyszer se lettünk beirva :P hurray :D aztán rájöttem, hogy ez a dolog igy egészen jó :D nem is olyan rossz ez az ötlet :) végülis el lehet viselni kis mennyiségbe. és ez nekem éppen elég is :) aztán az a matekóra xD akkor nagyon fölbaszott a nő, de tudtam, hogy nincs igaza. irigy?! van is neki mire ;) megvan mindenem, amire cs vágyhatok :) tényleg mindenem és mindenkim. kevesen vannak. de ők az igazak :) és nem érdekel a véleménye meg a fenyegetése... hogy majd ő engem megvár suli után meg h engem hogy utálnak... hát utáljanak, ha nekik jól esik, csak rajta. utáljanak mert van egyéniségem és mert nem nyalom a seggüket. ennyi :) és persze nem csak engem támadott... de nem értem, miért jó neki, ha másnak rossz? most ő attól jobban érzi magát?! és épp azért is... csak azért is... megcsináljuk :D és nem érdekel :) neki meg ugy jár a szája ahogy csak akar :) aztán fizikán is mennyit nevettünk. állati a tanárnő :D annyira arc, hogy az már fáj xD sztem tökjó szinész lenne belőle... vagy... najó nemtom xD de lényeg hogy szétröhögtük az agyunkat... szexológia xD meg a szexisten xD áááá komám :D télleg nagyon jó volt :D jól esett az a sok nevetés :) na de azért a psziho óra is tetszett :D milyen jó volt h olyan kevesen voltunk :) mindenki hallott mindenkit, mindenki beszélgetett ott együtt :) néha utálom h ilyen sokan vagyunk... :/
aztán pattyogtunk emberkémmel buszállomásra. és olyan jó érzésem volt mégis olyan fura. annyiszor elmondtam neki hogy szeretem... és annyira ugy éreztem tényleg. aztán alig leültünk a buszállomáson vmi az súgta hogy mennem kell ki. nemtom mi vagy miért. de mennem kell. és egy kettő le is léptem. és amikor kiléptem, láttam hogy ott van Cory... Nancy... és akkor megfordult a kedves exem is. hát szivesen megnéztem volna az arcomat. úristen xD hát hirtelen köpni nyelni nem tudtam. 02,11... ránéztem az órára... 19,11 volt... nem... nem... és NEM... mi a szart keres ez itt?! kb ez játszódott le bennem. aztán beültünk a buszba. ők elénk. és igy végiggondoltam: miket álmodtam mostanában?! kivel álmodtam mostanában?! kivel és mit álmodtam mostanában?! hanyadika van?! hány órakor mentem ki?! és ez igy lesokkolt. kész. nem hiszem el. ilyen NEM létezik. és mégis xD szóval hát igy nagy nehezen hazaindultunk, mivel kicsit meg is kellett tolni a buszt. na akkor megijedtem h jajjjj :S de túlélte :P szal megindultunk :D és egész hazáig röhögtem, hülyésekdtem, beszéltem... szóval elvoltam nagyon :D meg is szólt, hogy mi a bajom?! semmi... csak élveztem a szitut :D és annyira áááááhhh xD jó volt?! igen, kurvára :D nem az hogy ott volt... hanem ugy minden :D szóval hogy ott volt... és én szartam rá... és cs röhögtem :D és jó volt érezni hogy SEMMI közünk egymáshoz :D és jó volt belegondolni abba, hogy vele folyton üvöltözés volt... veszekedés.. könnyek... szomorúság. és hogy... áhh :D szóval vicces volt :D de erre megy az, hogy ma már nem születik mese abból, ha látlak, csak egy néma sóhaj, hogy miért voltál régen sok nekem, most meg kurva kevés xD bolond vagyok... de boldog bolond :D ez a mai szitu után főleg :) amikor rájöttem hogy igenis... értelme volt annak a sok szenvedésnek és vitának... ez a kép mindent elmond a kapcsolatunkról...
hát igen... és az álmok. kb egy éve vannak. és még mindig nem hiszem el... nem szoktam hozzá. meglepődök, és kiráz a hideg, ha valami úgy van, ahogy álmodtam. nem, hogy kiráz a hideg. hanem mindenem beleremeg. félelmetes, tényleg. és akivel többször álmodtam, az pár napra rá megjelent az életembe. vagy megálmodtam nem egy, nem két embert, hogy szakitanak. és nem értem, miért van ez. de rá akarok jönni, és használni akarom ezt a képességet... vagy tulajdonságot. v én se tudom mi ez :) de hasznomra akarom forditani. mert tuti nem a szórakoztatásom miatt jöttek. gondoltam utána olvasok a dolgoknak, szóval lesz még1 bejegyzés ma még, arről :) mivel ez már igyis nagyon hosszú lett :$

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése