2011. február 6., vasárnap

... érdekes... :) ... :/

azért ez a mai nap se semmi :) mai napot Gomboson töltöttem. wáááo tökjó volt :D imádom azt a kis falut, annyi de annyi emlék köt oda... 3 pasi... rengeteg barát... gyönyörű nyári éjszakák... áhh csudijó :) ilyenkor annyira várom a nyarat. nekem az az egész feeling a nyár... ahh NYÁÁÁÁR, hiányzol :( szóval hát visszatérve a földre, anyuékkal 2x sikerült összeveszni... imádom amikor a hülye poénjaimat komolyan veszik... na mind1 :D meg aztán voltam unokatesóéknál :) ááá imádom őket is, annyira látszik, h kire ütöttem :P azok a storyk, te jóóóó ég :D meg unokahugi meglepett egy kéréssel, de tökre örülök neki, tényleg, jól esett :) szóval hát én leszek a bérmakeresztanyuja :D tök jóóóó ez is :D basszus, milyen jó lenne sürübben találkozni velük :( ugy hiányoznak :(
Nancymmel is összedobtunk ma egy együttlógást :) az is milyen egy flúgos nőszemély :D mennyit röhögtünk :D aaaaa :D szeretem őt, nagyon :) nem érdekes hogy holnaptól minden nap együtt leszünk... mi még ma is együtt kellett h legyünk :) és igen, mi bebizonyitottuk, h nem cs akk számithatunk egymásra, amikor szarul vagyunk... és gond van... hanem örömben is osztozunk :) és örülünk ha a másik boldog :) és most hogy mind2en azok vagyunk, ez meg főleg jó :) szóval NANCY & LALA 4EVER :D és igy hihetetlen bele gondolni, hogy hol voltunk egy éve... mik voltunk egy éve... csak egy év... mi az?! és mégis, milyen jó dolgok lettek belőle :D és áhh... szóval szuper :)
azt mondta, hogy eltünik az életemből. most mégis irt. megint irt :) és olyanokat ir... hihetetlen :/ néha ugy sajnálom őt... mert tudom, hogy igazat mondd. és hogy nem azért irt tegnap amiért kao irt... és néha ugy érzem, hogy igaza is van. mindenben igaza van. amiket akkor mondott... és amiket most ir nekem. és tényleg, annyira tudom sajnálni h az hihetetlen :( mert ő tényleg tudja azt amit mások nem... ő tapasztalta azt, amit nagyon sok pasi nem. és ő tudja becsülni azt, amit szinte egyik se. ebben biztos vagyok... és sajnálom, hogy általam kellett hogy megtanulja... meg nem fogok sajnálatból lenni vele. erről szó sincs. de amit tudok azt tudom. és nagyon jól esik amiket mondd :) mert tudom, hogy nem azért mondja mert muszáj... hanem mert ugy gondolja... ismerem már annyira :) és tényleg, nem áradozni akarok róla... se semmi.... csak néha... áhh érdekes... igen érdekes :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése