2011. március 1., kedd

szerencsés nap *.*

ahhoz képest, hogy azt hittem, hogy durva lesz ez a mai nap, egészen szép lett :D és mennyire szerencsés, te jóóó ég :D és ilyenkor mondom azt, hogy ezaz, és még nincs vééégeee :D szóval reggel nekifogtam tanulni. fogalmam nincs mi van vele, de fullra be vok pörögve ebben a pár napba. este úgy fekszek le, hogy alig élek látok hallok, de végülis igy utólag mindig azt mondom, hogy megéri :D szóval hát nekifogtam tanulni. patológiát egykettő kipipáltam. buszunk is volt, előbb mentünk suliba, legalább nem unatkoztam itthon :) emberkém bejelentette h betegeskedni óhajt ma, és nem jön suliba :/ hát ezuton is jobbuljál :D♥ szóval... izé... suli... mivel orvosi vizsgára mnetünk volt fél óránk még sulikezdés előtt... és mennyit majomkodtunk :D meg milyen hülye osztályunk van, atyagatya :D de végülis azért teszett :D na de a nap szerencsés része: ellenörző irás közbe a melletem levő emberkétől elvette az ellenörzőt puskázás miatt... mögöttem ülöket is észrevette... engem viszont NEM! a másik... felelésnél... pontosan csak azt kérdezte a tanárnő amit tudtam :D mekkora szerencse :D a többi apróságot már le se irom :D hazafele a változatosság kedvéért megint kiszúrt pár fickó magának minket Nancymmel... azért egy vmin kicsit meglepődtem... és picit rosszul is esett... de hát mit várni?! de végülis segáz, jót nevettem rajtuk :D csakazért ne vigyük az ilyeneket túlzásba :P most meg igy elvok... beszélgetek a jónéppel... szidom a rossznépet xD szal a szokásos :D
na de most jönne egy lelkizős rész, amivel sehogy se haladok xD intenziven nyomasztanak az emberek :D najó nem nyomasztanak, csak lefoglalnak. és nem tudok idefigyelni :S szal elvileg akk majd irok még1 bejegyzést ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése