2011. február 2., szerda

ilyenkor mit csináljak?! :((((((

megigértem, hogy nem fogok... és nem is teszem... sőt, semmi... meg nem az van h... de... mégis szarul esik :( de nem akarok folyton pattogni emiatt... meg ugyse lesz semmivel se jobb. tudom, hiába mondja, tudom. lehet, neki jó igy... de nekem kezd annyira nem jó lenni. vagyis tudom, hogy mi lesz a vége... mert tudom! és ez igy szar... annyira rossz érzés... de hiába... nem tehetek semmit :/ és talán ez a legszarabb. nem tudom mit csináljak. ez igy olyan tré... most lehetne... mert van idő... meg itt a "szünet". de nem! és én ezt igy nem tudom elfogadni. mondjam meg neki? de nem akarom h csak mert én akarom... amúgy meg mit ér az egész?! igaza volt annak az emberkének, mostmár belátom, teljes mértékben. én mit tennék a helyébe?! de én mindig megadtam neki amit kért... mindig ott voltam neki. és ő?! és ez fáj... igen, fáj. meg most hogy?! meg mit?! de főleg, mi értelme?! hisz nem az első eset. és én nem vok olyan mint ő... nekem kell ez! szükségem van rá :( megértem... nagyon is. más ő mint én. és ez néha jó néha rossz. most épp rossz... részben. áhh... nagyon értelmetlen lett az amit irtam, de pont igy akartam. talán elolvasod ezt... talán nem. de ha olvasod, és magadra ismersz egy kicsit is, akkor igen, rólad van szó! a szived ugyis mondani fogja, ha rólad van szó... ha meg nem mondja akk meg nagyobb a gáz mint hittem... és én pont ettől félek :((((((((

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése