2011. február 16., szerda

"Egy nap majd besétál valaki igazán különleges az életedbe, és akkor majd rádöbbensz, hogy miért nem működött soha a dolog mással."

és igen, na most elkapott az ihlet, hogy róla irjak :) annyira de annyira szeretem :D és olyan furi most itt ülni... és belegondolni, hogy 3 hónapja ilyenkor mi volt, mit éreztem, mit gondoltam :) és h 21,09 perckor tuti én voltam a világ legboldogabb embere :D és talán azóta is ;) szóval hát igen... 3 hónap :) huh... azért szépen alakulgatunk :) hogy mennyit adok még magunknak? 1000 évet minimum :P meg mellé az örökkévalóságot :P és lehet, hogy Picurnak ma igaza volt, és semmi se tart örökké :) de hát ki tudja ;) :D lényeg, hogy nagyon sokáig vele akarok lenni... és szeretni akarom... és akarom, hogy szeressen :D és jaajjj most olyan érzelmi szeretet mindenféle kitörésem van xD úúúúgy szeretném megszeretgetni :D najó abból kapott ma eleget... de ugy még még mééééég akarom :D nyúzni szeretni jajjjj :D löjjön már le vki, én ugy be vok pörögve :D juuuuj :D imádom imádom IMÁDOM :D és most még nem is ir vissza :( és most cs igy halmozódik és halmozódik... és a végén vagy belehülyülök, és méghülyébb leszek mint vok.. v még idöbe ir v ad életjelet és megkapja a szeretethullámot :D szóval... szeretem :D nagyoooooon :D és olyan zizzentnek boldognak... mindennek érzem most magam :DDDD wááá szuper kedvem van... de hát ez a mi napunk, nem is lehetne máshogy :D de lényeg h nem arról irtam amiröl akartam meg amiröl a cim szól... sebaj, sztem ugyis minden elárul ;)
na de igazából ma mindenkit imádok :D ember, mennyit nevettem ma :D suliba is hjaj nekem xD ápolástan... injekcióadás xD azért nem vagyunk babapiskóták xD aztán töri... szevasz tavasz... nem bazdmeg, szerelmes vok jó?! xD torna... még szerencse, hogy nem esett ki ajtófélfástul az ajtón xD hjajjj nem is tudom h azon nevettem, hogy mi történt xD vagy uracskámon ahogy nevetett xD de állat volt mind2 xD jah meg majdnem megfulladtam xD de az elvegyül a mai nap örömei között xD hát ember, kondicóm az van cs nem ilyenre xD aztán fizika xD hát nö, jól megebédeltél a háta mögött xD kölcsönadod?! xD meg a nyomaték... fajhö... belsö surlódás... most akk szexológia vagy fizika, hejj?! xD hjaj, a többire már nem is emlékszem, de nagyon jókat nevettünk :D . na meg a buszállomásra menés xD te szoktál karmolni? hmmm... meg harapni is... na én rugom is ha kell xD értelmes témák, remélem nem sokan hallották xD de azért a buszba is jó volt hazafele xD szted mi lesz ha leszereljük a busz tetejéröl a rácsot? hülye vagy, bejön a levegö xD nyaljam a szádat?! xD hjajjj Nancym, de mi is állatok vagyunk :$ csaljuk itt a himeket xDDDD najó elég volt ennyi mára, ebböl is cs én értek vmit xD de a képen lévö 3 szó jellemzi legjobban a mai napomat :D
na de forduljunk picit komolyabbra... már megint megálmodtam vmit... vis most nem az álom, csak egy része vált valóra... de nagyon durva azért. és ma éjszaka pedig a holnappal kapcsolatba álmodtam vmit meg. és elhatároztam, hogy megpróbálok tenni ellene. bár álmomban jó vége lett az egésznek, akk se merek kockáztatni. szóval holnap nekihasalunk a dolognak ;) aztán meg lesz ami lesz :) hátha lesz vmi hasznom is az egészböl... de azért ha ez is valóra válik, becsokizok xDDDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése