2011. február 15., kedd

összesitve egészen extra :D

hjaj nekem milyen állati volt ez a mai nap :D azért az a reggeli beszélgetés nem volt semmi. sose hittem volna h ilyeneket fog nekem mondani xD hjuj de néztem nagyokat :D de végülis egész jó ötlet :P nekem bejön :D cs... jajjj :D mostmár megjobban várom... najó erről most igy nem irok xD annyira nem publikus. de azért azt hittem egyesek és kettesek jobban fognak neki örülöni :S :/ szóval most ezt igy nemtom igazán hová tenni :/ :( de hát ez van... :/ (a kép.. cs mert poén xD és mert mást nem találtam :P)

délután volt itt Ciccem :D voltunk Corynál :D jóóóisten mennyit nevettünk xD na nekünk ehhez betépni se kell xD na meg az a fagyis tripp xD összemázoltuk egymást csokisfagyival xD mekkora poén volt :D "jajj ragadok! jóhogy mikor mézes meg tejes a zsepi xD" meg aztán az a sok bukdácsolás xD na de végülis Nancy is csatlakozott hozzánk :D és 3asba folytattuk utunkat hozzám :D aztán itt megint nevettünk egy sort :D pletyóztunk persze :P jaaa meg zenéket is hallgattunk :D és milyen furi igy belegondolni, hogy kevesebb mint egy éve szidtuk egymást oda is meg vissza is... most meg 3an együtt :D és áhh :) szuper szuper és szuper :) aztán Ciccemmel beszélgettünk... ugy szeretnék vhogy segiteni neki. tényleg, olyan jó lenne :) és és és... ugyis ugy lesz ahogy mondom. mindig igazam volt, most se lesz másképpen :) szóval a délután kiiirály volt :D

vele is elintéztem a dolgokat. azt hiszem, remélem, végleg lezártam. sajnálom... de... ahh nem voltam én sose ilyen. de most ilyen vagyok. végre tudom mit meg kit akarok. ezért nem hibáztathat. szarul esik neki?! sajnálom :/ de hidegen hagy a dolog. szemét vok?! lehet... de nem tudtam mást tenni. ez nem 2 oldalú.. és nem lenne igy jó vége. szóval ez igy lesz a jobb :) nekem is neki is mindkinek. tudom, érzem, biztos vok benne! és ha én elvárok vmit, akkor azt talán én is megteszem. igaz... ebből később gondok adódhatnak. de én ilyen vok. és legalább jogos lesz a "pukkadás" ha mégis igy lesz... hogy hülye vok h én engedek?! az is lehet... de nem érdekel. én igy akarom. ha megbánom akkor megbánom. nem az én lelkiismeretem kárára fog menni, hanem az övére :) ennyi :D

ugy szeretnék már szép időt. napsütést. vidámságot. nem ilyen nyomott punnyadós hangulatot. ez annyira nem én vagyok. nekem életvidámság kell és öröm. és pörgés pattogás és és és... minden ami NAPpal kapcsolatos. elegem van a felhőkből... utálom őket. minden a tavalyi tavaszra emlékeztet. akkor imádtam az ilyen időt. de most nem nem és neeeem! süss fel nap, fényes nap ;) nagyon várunk már rád :) tavaaaaaasz, hiányzol :( szép szines virágok, gyenge nap... laza ruhák :D tavaszi bolondság :D ébredés... áááá imádom a tavaszt :D és igy, szerelmesen... hjaj... csudijó lesz :D és tulipánkám, hiányzol már :( kiváncsi vok, kitől kapom az idén az elsőt *.* :$$$

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése