2011. február 4., péntek

punnyadááááááás :D:D:D

hihetetlen, de 3 napja nem nem csinálok semmit. tényleg semmit. ez a sztrájk teljesen felboritott mindent. 3 napja csak a gép előtt ülök és simsezek. najó, igazából voltam azért ám uracskámnál is :D de az semmi... de végreee hétfőtől suli :D nem hittem volna, hogy valaha is ennyire fogom várni. csak rohadtnehéz lesz visszaszokni megint ahhoz, hogy tanulni kell, és nem abból áll a napom hogy felkelek, kockulok, unatkozok és alszok megint xD de sztem, legalább is nekem jót tett ez a +1 hét szünet :D több okból is... mert tényleg, fullra kipihentem magam. annyira unatkoztam, hogy rájöttem, hogy a suli egész jó dolog... legalább nem unatkozik az ember xD összepakoltam a gépen, a képeimet meg minden cuccot :D jah, meg hát uracskámmal is rájöttünk arra, hogy hogy lehet nettel kreditet spórolni :P (erről majd később :P) szóval azért jó oldala is volt ennek az egész hercehurcának :) remélem nem lesz nehéz (v még nehezebb xD) visszaszokni a tanuláshoz xD no de majd meglátjuk :D

uracskámról is irok már, csak azért mert itt pattog a mikforon másik oldalán :P szóval hát... az h megvagyunk, az nagyon laza kifejezés :D kurvajól megvagyunk :D basszus, sztem ha ma olyan 5-6 órát nem beszélgettünk mikrofonon, akkor egy percet se :D ittvan, össze se kell költözni :D ez a lightosabb (lááájtosabb :P) változata, legalább nem csinál rumlit a másik :P najó, viccelek :D de tényleg, ez már sztem beteges amit mi csinálunk :P de kit érdekel? nekünk jó, másnak meg kuss :P néha már tényleg azt érzem, hogy természetes, hogy Ő az életem része :) szóval hogy nem az van, hogy kényszer, v bármi... olyan fura érzés :) olyan fura de jó érzés :) mi is lenne velem nélküle már?:/





hát nagyon másról nem tudok irni... mai nap ugy telt mint a többi, unalmasan xD holnapi nap ugy fog telni, hogy alvással meg uracskámozással :) meg tervezek vmit :P meglepit :D mivel ugy na... hosszú hogy miért :P szóval meglepi lesz :D nem nagy vmi :) de igy lesz és kisz :P aztán vasánap Gombosozunk... jó lenne körbelátogatni a jónépet, de jelenleg nincs kedv szervezkedni, de majd :P azért találták ki az utolsó percet :D :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése