2011. február 12., szombat

Milyen hangot ad ki a szív, amikor szétrobban a gyönyörűségtől, amikor valakinek a látványa úgy tölt el, ahogyan az étel, a vér és a levegő sosem lenne képes, amikor azt érzed, hogy ha van egy pillanat, amiért meg kell születned, akkor ez az?

itt van... a megérzésem sose csalnak! éreztem, annyira érezteeeem :D és az álmom se hazudott :D jajjj annyira jóóó :) :D annyira.. csodálatos volt :) mindig is tudtam, hogy nekem vannak a világon a legjobb barátaim és a legaranyosabb pasim :D :') és nem is tudom, hogy köszönjem meg nekik :D tényleg szuper... nem tudok mit irni... annyira jó volt :) amikor igy 6000rel ver a szivem... és kinyitom az ajtót... és Ő áll ott... basszus :) ennél szebb dolog tuti nem létezik :') hogy hány percre fagytam le... hogy mi történt abban az első pár percben?! fogalmam nincs... csak azt tudom, hogy amikor magához ölelt, nagyon picin múlt hogy nem kezdtem el sirni :) olyan jól esett, olyan jó érzés volt :'D nem értem hogy csinálja, hogy mindent megkapok tőle, amire csak vágyok... de nagyon jól csinálja :) imádom :) nagyon szereteeeem :) annyira nem tudom most leirni azt amit érzek... talán mert nincsenek rá szavak? :) nem tudom... lehet, hogy most azon kivül h szerelmes és boldog vok mást nem tudok xD és nem is akarok...! fogalmam nincs mennyire értelem van abban amit irtam, de nagyon fáradt vok... szóval bocsi mindenkitől xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése