2011. február 20., vasárnap

Schni Schna Schnappi ♥

hát amilyen szarul indult ez a mai nap... annyira jó lett :D délelőtt voltunk nagyinál, mennyit nevettem, te jó ég :) egészen bolond családom van :) ja meg beszéltem uracskámmal is... huh az nagyon nagyot dobott a hangulatomon :) utálom hogy ennyire hatással tud lenni (akarata ellenére is) arra h milyen a kedvem :) de azért ezt imádom is benne :) ahh degeszre kajáltam ma magam... sztem holnapra 600 kg leszek... legalább :D utána voltam huginál :D traccsparty és kajaparty... majd meghaltam mire hazaértem xD de semmi gáz :P szóval hát ez a mai nap ilyen vendégeskedősen telt :D szinte itthon se voltam tényleg egész nap :)
Ciccem mutatott ma egy zenét... v dalocskát v már mi ez... nagyon rákattantam xD én nemtom hogy még az első vagy már a sokadik gyerekkoromat élem, de vmi nem oké velem xD holnap mindenkit a Schnappikával fogok untatni, sajnálom, rettegjetek :P na addig, itt van, szokjátok :P

hjaj... gondok... ha nem velem, akkor mással. és mégis velem. mégis ugy érzem, hogy ez igy nem oké. tenni kéne... de mit?! ez egy jó kérdés. pedig semmi sem lehetetlen. főleg azoknak akiknek nincs mit veszteni :D szóval még nem tudom hogy hogy... de sikerülni fog Ciccem :) ha nekem sikerült, neked is fog :) én segitek :D és szeretlek :D és ki fogunk találni vmit :) igérem :)♥♥ 

és most... igy végül... szeretnék vmi szépet irni. vmit ami olyan... olyan kifejező. gondoltam hogy keresek vmi idézetet... v vmi hosszabb részletet vmiből. de semmi se mondja el azt, amit gondolok. szóval kénytelen leszek megerőltetni magamat, ha akarok vmit alkotni :) igazából azon gondolkoztam ma hazafele, hogy... na de ez egy másik bejegyzés lesz már ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése