2011. január 1., szombat

BUÉK :)))))

ááááááállati volt ez a tegnapi/mai nap :) igaz jelenleg alig élek, de muszáj irnom :) szóval hát tegnap este... mindenkinek mondtam, megünneplem ezt az elmúlt évet, annyira de annyira jó volt, erre inni kell :D és hát ittam is... eleget :P xD végülis elég sok mindenkivel :P de jó volt :D nem volt komolyabb baj... igaz, ha egy picivel többet sikerül inni lehet hogy 2011ben térek magamhoz... de végülis nem volt semmi gáz, tényleg :) partyztunk :D nem kicsit, nagyot :P és akkor hát én igy annyira nem voltam képbe, hogy mikor volt újév, de szóltak, hogy 2011 koccintás... szóval... érdekesen kezdődött az év :D aztán leróttuk a szokásos pezsgő petárda tüzijáték köröket :D aztán mittoménmár mi volt :D de jó volt :) végülis az egészben a legjobb az volt hogy Vele voltam :) és ott volt és és... és az a sok hülyeségünk, kéééészek vagyunk asszem picit xD soha nem fogom elfelejteni :) de még a rá következő éjszakát pfúúúú :) tvzés röhögés beszélgetés hajnalig és együtt alvás :) igaz, a legkevesebb az alvás volt, de legalább együtt voltunk :D áhhh csudijó *.* azt hiszem megéltem azt a pillanatot, hogy nem akartam aludni, mert a valóság sokkal sokkal szebb jóbb volt mint az álom lett volna :) és velem volt és onnantól kezdve már az sem érdekelt hogy leragadnak a szemeim :D
noh, elég defóra sikerült ez a bejegyzés de 1,5 óra alvás után ne várjatok sokat :D szóval majd lesz még :)






Boldog Új évet MINDENKINEK! :) ♥♥♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése