2011. január 25., kedd

ritkaszar nap... ritkaszarkedv... minden ritkaszar:(

ejj emeberek, emnnyire elég már ebből a mai napból. a suli tanulás jegyek ellenörzők részén kivül minden szar... kezdjük onnan, h mit álmodtam :S már megint ugyanaz a lényege mint múltkor... nem értem h ez mi akar lenni... de hamarosan ugyis megtudom, érzem. aztán folytatva azzal, hogy áhh... najó, ezt nem részletezem... elég legyen annyi h kurvára irritál.. egyre jobban... és egyre kevésbé birják az idegeim. és ennek nem lesz jó vége... tényleg nem :S na de... problémák azért vannak, hogy megoldjuk őket. meg hogy ne legyen unalmas az élet. és mi meg fogjuk oldani. és nem érdekel senki és semmi. meg tudjuk csinálni. oszt kiiisz :D na de igy estére kiderült h Ciccel az 5.ére tervezett program se jött össze. ahh :S és azért most ez igy nem kicsit felboritott mindent. de ezt is megoldjuk :D én meg a nagy optimistaságom :) ojee :) csak legyen is igy... és oldjunk meg mindent :) és akk jó lesz :)
na de elég ennyi mára... még sok is... remélem a holnapi nap jobban fog alakulni :/ :)
ja és piciszivem, nemtom olvasod e ezt, de ne legyél depressziós ;) én itt vok és leszek neked mindig minden körülmények között :) ne szomorogjál itt nekem, nem szabad :) jó lesz minden no :) én vigyázok rád, és nem engedem h szomorú legyél... az nem illik hozzád :) és tudod h SZERETLEK NAGYOOOON!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése