2011. január 13., csütörtök

Van az emberi szívnek egy halk szavú és előkelő vendége néha, az Emlékezés.

egy kis nosztalgia sosem árt :D csak hogy ne felejtsük el, honnan indultunk :)
hát én is picin kezdtem a pályafutásomat :)

...mert én már 1994 október 13-án punk voltam :P

elég beszart fejet vágtam xD de fő h egy éves lettem :P



ez csokiiii :P !!!

már akkor se voltam normális :P :D :$



... később se...
de h miért raktam a fejem bele mindenbe? xD 
azért ez kurvára erotikus lett :D

de már akkor is vigyorogtam mindig :)

sátánka xDDD

apuval... bepilledtünk rendesen xD

anyuval... asszem itt féltem, nagyon mocorgott a hajó xD


egyik kedvenc képem papámmal... hiányzol :((((( ♥
tudtam élni :P na de ő csak az unokatesóóóó :) ♥

és mosogatni... :D
már akkor is szerettem porszivózni :P 
azért stilusérzékem nagyon volt :P xD

és a pukkadás akkor is a kedvencek között szerepelt :P :$$$
hát ilyen voltam...
... és ilyen lettem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése