2011. január 11., kedd

sálálálááááá :P

na szóval hát izé... huh de rég irtam ide, bocsika xD :$ vagyis nem olyan rég csak kitöröltem... na de mind1 :) most irok, nehogy bárki is elhanyagolva érezze magát :P valójában elég sokmindent kéne most leirnom, de csak a lényegesekről ejtek szót... még csak a szavakat kéne előkaparni hozzá :D no de majd igyekszem :)
szóval... szombaton délután voltam Nancymnél... annyira jó vele beszélgetni, tényleg mindenről tudok vele beszélni :) no és hát szót ejtettünk a múltról... és arra jutottunk, hogy mennyi gáz volt amiket csináltunk és hogy vissza kéne menni az időbe és jól megrúgdosni magunkat xD deee... sokat segitett hogy azzá válljuk amik most vagyunk. és hogy olyan boldogok legyünk amilyenek vagyunk. de azért mennyit nevettünk... és milyen jó volt nosztalgiázni :D azt hiszem sürün fogunk ilyet csinálni, nagyon jó érzés :)
na tovább... hát szóval azt mindenki tudja rólam, hogy a megérzéseim nagyon jók. és az esetek nagy részében be is vállnak. és az elmúlt pár napban olyan trutyi kedvem volt... és nem foglalkoztam vele és mindig ráfogtam vmire, hogy miért van ilyen érzésem... de tegnap, amikor már tényleg minden oké volt elvileg... akkor jöttem rá, hogy vmi gáz van, és ez nem a kedvem miatt van már. és ahogy próbáltam rájönni, hogy mi miatt érzem ezt... egyre rosszabb volt :S és nem jöttem rá, hogy mi volt vagy mi van... csak arra, hogy vele, velünk kapcsolatos. végülis több verzió is van, hogy mi miatt éreztem ezt, de hogy melyik az igazi ok, azt nem tudom. de remélem hogy elmúlt... de majd meglátjuk :)
azt hiszem ez a két dolog volt az igazán lényeges, amiről filozófálni akartam xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése