2011. január 29., szombat

mindenről egy kicsi :)


pár napja nem irtam, de most bepótolok mindent :) az elmúlt pár nap szerintem nem csak az én idegeimet készitette ki. utálom, amikor valaki nem tudja eldönteni, hogy most akkor mi legyen. de ajde, hogy én nem tudom 16 17 éves fejjel. de hogy a felnőttek is igy tökölődnek?! szóval hát most a sztrájkról van szó... mivel hogy ugy volt, a mi sulink lesz a kivétel... és mi egyedül szombaton is mentünk volna iskolába. de végülis péntek délután megjött az eszük a tanároknak is, és sztrájkot jelentettek. szóval minden jó ha a vége jó. de azért határozottabbak is lehettek volna és megpróbáltak volna nekem is meg más emberkéknek is egy halom mérgelődést. de hát ez van. én azért ilyen kis munkakerülő vagyok, és reménykedek, hogy sokáig fog tartni :P és abban is reménykedek, hogy azért pótlni se kell O:)



mivel ugyebár ma nem suliztunk, végre partyzni is eljutottam. eleinte rohadtul unalmas volt, de azért örülök, hogy találkoztam pár réglátott emberkével :) hiányzotatok nagyon :) aztán viszont megérkezett Nancy az emverkéjével, meg még ott összeverődött egy kisebb csapat, és végülis egész jót partyztunk. de nagyon nem az én világom ez a zene... ez a környezet. jó volt meg menni fogok szerintem még, csak na. nem odavalónak éreztem magam. ez nem én vagyok :) de hát ezt is ki lehet néha néha birni :D :P sőt, még élvezni is lehet :P de azért a szivem mégis a koncerteké _






és áhh... ilyenkor nem tudom, hogy szerencsésnek, vagy szerencsétlennek érezzem magam. amikor ilyen kijelentéseket hallok. és most azt se tudom, mit csináljak :S mert... áhh :( elegem volt az ilyen dolgokból, hogy tudok mindent és lelkifurkám van miatta :S meg nem akarok senkinek rosszat, tényleg. de most mit csináljak? legyek megint én a szar, aki beköpi a másikat? vagy hallgassak és ne szóljak bele... és nézzem végig, ahogy megint kibasznak vkivel. nemtudom, HELP! :( találnom kell valakit, aki független ettől az egésztől, és tud tanácsot adni. és lehetőleg aki még nem volt ilyen helyzetben. és nem tudom előre a válaszát. na majd uracskámmal megbeszélem... hátha tud rá vmi okosat mondani... vagy legalább a lelkifurkám eltünik :)




annyira utálom azokat az embereket akik folyton basztatni tudják csak a másikat. és nem tudják elviselni a másik boldogságát és jár a szájuk és aztán, amikor fény derül rá, akkor meg játszák a hülyét, hogy még te esel ki hülyének. ennél jobban nem tudok utálni SEMMIT! és rajtam kivül ezt lehet, hogy senki nem veszi észre sajnos. főleg nem az akinek kéne :/ és hiába mondom, hiába teszek bármit is... mindig én vok az, aki őt bántsa. de azt nem venné senki észre, hogy ő mit csinál?! kétszinű... áhh... FÚJ! irtózom az ilyen emberektől... és nem tudok ellene tenni semmit... és wááá... meg tudnám ölni az ilyet :@ na de ugy döntöttem taktikát váltok. mivel az okosnak kell engedni... az okos meg én akarok lenni. na ez nem azt jelenti, hogy ezentúl kevésbé fogom szivni a kis hülye vérét! ááá nem nem :D csak az ő játékait fogom máshogy venni :P és aztán csinálhat amit akar :P höhö :D ha ez se fog beválni, és túlzásba viszi akkor meg... "azért vannak a jó barátok" ;)





na de mostmár vmi vidámabbról is kéne irni :D olyan szépen süt a nap :) imádom a napsütést :) főleg akkor, amikor nincs meleg... csak süt szépen :) egy felhő sincs az égen :) de hó még mindig van egy kevés. annyira szép :) ilyenkor igazán nem lehet szomorú az ember lelke :) ha valaki mégis szomorú, csak menjen, sétáljon egyet. mindjárt jobb lesz minden :) ááá annyira vonz ez az idő... bár nekem jelenleg nem szomorú a lelkem, sőt :D de ez az idő mégjobban felpörget. és nemsokára uracskám is jön :D általában az utolsó 2 mp-ben szoktam megindulni elé, meg rögtön jövünk ide hozzám. hát most változik a terv. muszáj muszáj MUSZÁJ sétálnom vele egyett :) annyira imádnivaló ez az idő :) talán mostmár jöhetne a tavasz is :) tavasz tavasz nagyon várlak már :) sieeeeess :) jajjj aztán meg nyár :D ahh nagyon messze van az még. most cs élvezzük a napnak az első sugarait :) IRÁNY A TERMÉSZET ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése