2011. január 24., hétfő

If you ever ever feel like you're nothing... you're f*ckin' perfect to me! ;)

Pinktől ez már a 3. zene, amiért oda meg vissza vagyok :) imádom, kedvenc énekesnőm :) nem hiába :) vagány, rohadt jó hangja van... és jó zenéi is :D nagyon jó szövegekkel... szal istenitem :P :D és akkor itt van tőle az új kedvencem... azt hiszem... sőt tudom, nagyon illik rám ez a klipp :) igy az egész eddigi mindenre... és ami most van (gyerek nincs nem kell idegeskedni xD és nem is tervezzük egyelőre xD) szóval hallgassátok :P


hogy miért tetszik ez a klipp? ez a zene? hát még mindig olyan nagyon jó hangulatba és feelingbe vok :D szóval hogy igy 2.5 fél hónap után se érzem azt hogy unnám... v hogy bármi is izé lenne (na eszem azt az értelmes fejemet xD)... szóval, hogy bármi is nem ugy menne ahogy kéne... és hogy milyen összevissza kuszaság volt az életem előtte... miket véghez nem vittem. mármint nem arra gondolok, hogy hülyeségeket, amik igy kellenek az élethez... az életemhez... hanem ilyen vadócságokat... amiket csak azért is, mert miért ne... a sok sok hazugság... ide oda csapongás... és most, most minden olyan egészen más... olyan egészen jó :) nem vagyok komoly... nem veszem az életet komolyan. de mégis, most már megvan az a 3 dolog, amiért élek... és ebből nem engedek :) és ez igy is lesz, mert igy akarom hogy legyen :) és 2,5 hónap után is ugy kezelem az egészet, mint akkor, amikor összejöttünk. én nem akarom megengedni magamnak, hogy ugy álljak hozzá, hogy az természetes, hogy velem van, természetes hogy szeret. soha nem akarom ezt a csodát elengedni... vis hogy ne ugy tekintsek minden egyes közös percre, hogy csodálatos... hogy emlékezetes. hogy akármi is lesz... akár hogy is lesz... akár mit is hoz az élet... ha még 1 napot leszek vele... v 1 évet... v akár az egész életem... akkor is ugy gondoljak minden egyes pillanara, hogy ne bánjak meg semmit. soha egyetlen pillanatot sem :) és ne vesszen semmi se kárba :') szóval hát ez az én hozzáállásom... és akik érdeklődtek, hogy miért istenitem ennyire őt meg a kapcsolatot, és hogy miért nem unom. hát ez az oka... vis következménye... v mittomén mije :D lényeg hogy ez van, fogadjátok el :P xD ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése