2011. január 23., vasárnap

...and scars remind me that the past is real...

na olyan 20x kezdek neki ennek a blognak xD most már majdcsak alkotok vmit :D szóval... ma néztem egy tök érdekes filmet... az a cime, hogy Fekete hattyú... hát nagyon bejön tényleg :D állati :) szép... meg táncról szól, amiért én minden fajtában és formában odavagyok. csak nagyon bonyolult, v én vok hülye hozzá, mármint a film xD de azért ajánlom mindenkinek :) itt egy kis izelitő:





utána itt volt Pindúrom... beszélgettünk, meg együtt végignéztük ezt a filmet. aztán léptem templomba... és ott elkapott vmi... vmi ami nem kellett volna. hogy honnan jött, fogalmam nincs... de fél órát sétáltam és egész végig a Scars-ot hallgattam... és gondolkoztam... ugy mindenen... tényleg mindenen... főleg olyan dolgokon amik "sebeket" okoznak és okoztak... na de erről most igy nem szeretnék irni. szóra sem érdemes az egész. ezzel tisztába vagyok és tudom. hogy mégis miért reagálok még mindig igy?! ezt nem tudom... de azt viszont igen, hogy ezt soha senkinek nem kivánom. Cicc és én tudjuk csak, hogy ez milyen szar... és mit hagy maga után... szóval tényleg, soha senkinek! és ez is olyan, mint a szerelem... amig nem élted át ezt az egészet, amit én/mi, addig ne mondd rám, hogy rinyálok, meg hogy hülye vagyok, ha néha még mindig szar ez az egész. nem jelent már semmit... de ha te is ezt érezted volna amit én, és igy jártál volna, lehet hogy most nem itt lennél. nem könnyű... nem könnyű ilyen dolgokkal élni tovább... és hiába próbálom, ugyse tudom elmagyarázni ezt senkinek, hogy miért van...! és ugyse értené meg senki, aki nem érzett még ilyet! na de erről elég is ennyi :)
mit is irjak még?! ja igen, uracskámra vagytok kiváncsiak... mint mindig :D hát róla nem tudok mit irni, királyság lazaság szerelmesség... minden tööök tutiiii :D csak hiányzik a hülye feje most épp :/ na de nembaj, holnaptól megint 6 teljes napig nyösztethetjük egymást oda vissza :P wiii :D jah meg izé... meg kell emlitenem, hogy azért vmi haszon is van ebből, hogy én szerelmetes vok :P meg hogy ide le is irkálom... ugye Ciccem? :P azért kiváncsi vok mit remakeltél az irományomból :D na ez de kurva értelmetlen egy bekezdés lett... arra jöttem rá, hogy erről az egészről vagy ugy tudok beszélni, irni, hogy senki nem ért egy árva kurva szót se az egészből ill. kiröhög, hogy milyen zagyvaságokat hordok össze... vaaagy ugy, hogy csöpög folyik nyáladzik az egész minden fele... és sirva fakad fél nép tőle :D szóval arany középút nincs :D de mostmár holnapot akarom... magam mellett akarom tudni :P LEMUR LAMUR :P (igazából vmi szerelmes kis makikat akartam keresni, de ez jobban illik ránk :P xD ♥)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése