2011. január 3., hétfő

áááwwwáááá :D erre jobb szó nincs xD

na bazd azt se tom hol kezdjem xD egészen nehéz énekelgetés közbe irni, arra sikerült rájönnöm :D szóval hát, tegnap afterpartyztunk Nancymmel :D afterlazulás volt az egész inkább mint hogy party, de jó volt :D séta, beszélgetés, röhögés, hülyülés, showder klub... volt minden dögivel :D hoztuk a formánkat :D meg annyi programot beszéltünk meg igy a szünetre, hogy arra vmikor kéne időt is szakitani, de meglesz, megoldjuk :D és áááá besóz :D najó... erről majd akkor ha nem csak ötlet lesz az egész :) végülis nekem mind1, hogy mi lesz meg hogy lesz, csak legyek velük, akik a legtöbbet jelentik nekem, és kééééész :D
jajjj megigértem Ciccemnek is, hogy elmegyek hozzá... ez a mai nap igazán alkalmas lett volna rá... de közbe hétvégét is szervezni kell meg a gépen is össze kell pakolnom mert újitás lesz meg áhh... mozgalmas lesz ez a mai nap, ugy érzem :D pedig terveim szerint ki se mozdulok... najó, ha vki elcsábit itthonról, azért lehet hogy engedek a kisértésnek :P
de utálom ezt amikor igy van ihlet meg idő meg kedv és akarok irni meg téma is lenne és egyszerűen nem jönnek a megfelelő szavak. és tényleg, ehhez az érzéshez lehetetlen szavakat találni. szerelem?! de áhh ez is kevés... szóval nemtom, ki kell erre vmi szavat fejleszteni, amit érzek... na majd, új életcél xD basszus, de miért nem lehetek én csak egy kicsit is normális?! :/ xD még amikor ilyen komoly lelkicuccos érzésekről akarok irni, akkor is itt bzvz hülyeségekről firkálok... najó... szóval az a lényeg h szeretem meg imádom meg áhh :) minden király, és tök boldog vok :D és tökjóóóóó :) az előbb irtam egy hosszabb szöveget... de már annyiszor leirtam hogy mennyire oda vagyok érte, hogy a verebek is az csiripelnék ha lennének az ablakba :D szóval nem untatok senkit vele itt a "nagy nyilvánosság" előtt :D
koncentráljunk a hétvégére. ki kellene találni valamit... mondjuk nekem van egy halom ötletem, de vhogy egyetlen olyan sincs, ami mindenkinek tetszene... Picim meg még nagyba alszik... szóval érdekes :D no de, majdcsak lesz valami az egészből :)))) de igazából engem nem is az érdekel, hogy hol leszünk, csak hogy Vele legyek :)
áhh milyen hülye egy bejegyzés ez :S najó... mostmár ha leirtam akk kiteszem... kell ilyen is, nem lehet minden tökéletes :D de bocsi mindenkitől hogy elraboltam 5 percet az életetekből a hülyeségeimmel :$$$

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése