2011. január 5., szerda

azért ez egy jóóó délután volt :DDD ♥

hjoj, azt se tudom hol kezdjem. szóval a napom délelőtti része elég uncsin telt... lazulás, ebédcsinálás, olvasás... és aztán jött a várva várt 2 óra, amikor útra keltem Kicsiszivemhez :D és áááá nagyon jó délutánt dobtunk igy össze :D mennyit nevettünk te jóóóó ég :D pedig nem is ittunk... olyan sokat :P igaz, mi alapjáraton se vagyunk teljesen normálisak, ez köztudott :D de azért volt ott minden: "mi ez a sok kanál már? hát egy egy meg egy" xD na meg az a hülye kinyithatatlan ajtó... nem nekem találták ki xD meg ahhh egy csomó hülyeség :D szóval nagyon jó volt vele ám :D extra egy csajszi, nagyon szeretem :) kép is van és lesz ugyanitt, amint nőcim kicenzúrázza őket :P szóval legkésőbb holnap :D az hiszem, sürübben kéne ilyen meg mégilyenebb délutánokat tartani :D :P
és áhh... lehet hogy elbaszott az a gyerek az életemben sokmindent... lehet hogy sok sok könnyet pazaroltam rá... sok hülyeséget csináltam miatta... de ha ő nem lett volna az életembe és nem hagyott volna úgy és olyan körülmények között a szarban, ahogy megtette... most lehet, hogy nem lenne egy ilyen extra nőszemély az életem fontos részecskéi között... és lehet hogy nem lenne ilyen hiperszuper pasim se :) szóval nagyon jó, és nagyon hálás vagyok értük... persze a többiekért is, akik már régebb óta az életem részei meg minden. de őket úgy érzem mégis annak a *namosthaddneirjakcsúnyát*-nak köszönhetem vmilyen szinten :) és nagyon meg fogom őket becsülni... ahogy mindenki mást is, akit szeretek :)♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése