2011. január 30., vasárnap

Te úgy-ahogy, de én úgy, ahogy senki... :)

hogy különleges vagyok? igen, igaz... nem tudom miért... de nem vagyok olyan mint más. nagyon kevés ember van, aki igazán szeretek, meg tudom 2 kezemen számolni őket. de ők azok, akikért mindent megteszek! és mindent meg adok nekik értük, csak hogy nekik jó legyen :) és ők azok, akik igazán ismernek. és tudom, hogy rájuk számithatok mindig minden körülmények között :) és én nem akarom, hogy 6000 barátom legyen meg 300 legjobb barátnőm. mert 300 IGAZ barát NINCS! itt vannak nekem ők, akiket tudom hogy ha éjfélkor hivnék fel, akkor is segitenének. nekem ez pont elég. az meg hogy ki mit mondd rám... hát hol érint?! elhatároztam, hogy nem figyelek az ilyenekre. mert Ciccemről is miket mondtak.. és mennyire utáltam emiatt... és most meg ahogy megismertem, imádom a nőt :P meg ő is azok az emberek közé tartozik, akikért MINDENT megtennék. és ez csak egy pl volt a sok közül... én nem tartozok azok a cicababák közé akik "populárisak". én is az vok, cs azért mert nem olyan vok mint ők.... és emiatt okoskodnak. de oké, tegyék... legalább nem unatkoznak ;) nekem nagyon jó igy... megvan mindenem, amire csak vágyhatok :) hogy egyeseket miért zavar ez?! irigyek... vagy csak mert más vok? ki tudja... :) de talán nem is érdekel :) én nem leszek olyan soha mint más...! én ÉN vagyok... és én is fogok maradni :) ugyanúgy ahogy én is a különleges emberekért vok oda... ugyaugy én is az akarok lenni. mert ha engem megszeret vki, akkor biztos hogy engem fog szeretni. és ha én nem leszek, nem fog ugyanilyet találni még1et az biztos... találhat jobbat... rosszabbat. de ilyet nem :) és ez nekem pont elég :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése