2011. január 11., kedd

...мεgтαиíтoтт vαlαмıяε...vαlαмıяε, αмıяε иέlκülε иεм jöттεм volиα яá...αяяα, нogy нogyαи κεll έlиı έs иεм csακ lέтεzиı...

emlékszel még arra, milyen volt először megcsókolni? hogy mit éreztél akkor? és hogy mit érzel most, amikor a szemembe nézel... vagy csak simán azt mondod h szeretsz? vagy egy édibédi nyuszipuszit kapsz, vagy a hülye nevetésemet hallhatod? x'D gondolkoztál e már azon, hogy mit jelent ez mind neked? mert én igen... arra már nem emlékszem, milyen volt az első csók... a legelső... de azt tudom, hogy 2010 november 16-án életem egyik legszebb legjobb leg leg leg csókját kaptam :') látszólag nem volt semmi különleges benne. de nekem mégis a legkülönlegesebb volt az összes közül. valami amire vártam és vágytam... de nem ugy és nem akkor... és leirhatatlan volt, szóval nem is próbálkozom vele :) hogy mit érzek amikor a szemembe nézel? ha egyszerű akarok lenni, akkor csak annyit, hogy szeretlek, mindennél jobban. de mivel én egy bonyolult csajszi vagyok, nem fogom beérni ennyivel :) mert mit jelent az hogy szeretlek? mikor azt mondom, szeretlek, az azt jelenti, hogy megtaláltam benned az életre szóló szerelmet, melyről tudom illetve remélem, hogy örökké fog tartani... azt jelenti, hogy mindenben osztozni akarok veled - jó időkben, kalandokban, gondban és örömben. azt jelenti, hogy nem számít semmi, csak veled akarok lenni. mindig mindenhol... az már mindegy igazából, hogy itthon a
meleg ágyban, az utcán szakadó esőben vagy éppen egy híd alatt,
étel, ital nélkül, a leghidegebben. tudod, mindegy, hogy hol, hogyan...csak veled... örökre! és minden nap azt hiszem, hogy ennél jobban már nem szerethetlek. aztán másnap reggel felébredek, és arra jövök rá, hogy mégis jobban szeretlek, mint előző nap. még akkor is, ha vmi idegesitően hülye dolgot csinálsz... még akkor is ha azt hiszed hogy pukkadok rád... mindig :) és lehet, hogy nem láthatlak annyiszor, ahányszor szeretnélek... lehet, hogy nem lehetek egész éjszaka melletted... de a szivem mélyén biztosan tudom, hogy te vagy az egyetlen akit szeretek, és SOHA nem akarok elvesziteni. és csak ez az, ami számit ;) és hogy miért szeretlek ennyire? mert mindig tudsz valami hülyeséget mondani, amitől vidámabb leszek... mert tudom és remélem, hogy mindig számithatok rád... mert te vagy az, "aki nem csak szavakkal szeret hanem tettekkel is, akinek a számára én vagyok a legféltettebb kincs, akinek hiányzok, ha nem vagyok épp vele, akinek a szerelmének nincs semmi feltétele, aki ha meglát, szíve nagyokat dobban, aki a fülembe súgja : téged szeretlek a legjobban, aki számára én vagyok a világ, aki nem hazudik azzal, hogy imád, akinek a mindene én vagyok, aki úgy szeret, hogy magam vagyok, aki az életemet szebbé teszi...". mert tényleg szebbé teszed az életem, ebben biztos lehetsz :) és abban is, hogy mindent meg fogok tenni azért, hogy boldog legyél :) még azokat a nyomi ufokat is megölöm majd ha bántani akarnak, megigérem! :P :) vigyázni fogok rád, és szeretni is foglak, amig csak élek! :) na de ilyeneket se mondtam még senkinek... főleg nem irtam... főleg nem ilyen nagy nyilvánosság elé... szóval már nem csak a szivemben vagy az első, hanem ebben is :)






      SZERETLEK :) ♥    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése