2011. január 18., kedd

úristeeeeeeeeen :D:D:D:D mekkora jó nap :D

wáááá ember, mennyire jó jó jó jóóóóó kedvem van :D nem hiszem el, annyira hihetetlenül szuper minden :D és sose hittem volna, hogy ez, hogy ennyire full minden, pont neki köszönhetem :D na de mindent szépen lassan sorba :D


reggel alig keltem fel... egész d.e tanultam... ahhh... tök szuper, imádok d.u járni suliba, d.e üres a kecó és ugy és azt meg annyit tanulok ahogy akarok :D szupppppi :D aztán elszaggattam suliba... picit leemoztak de már kezdek hozzászokni xD pedig nagyon NEM hangsúlyozom NEEEEM!!!! vagyok emo... :D aztán egész nap szinte semmit nem csináltunk, laza volt az egész nap :) holnap is ilyen napra számitok :D
volt egy lyukas óránk :D uracskámmal szokás szerint gyilkoltuk egymást xD "nem kéne ugy kinézni lassan, mint akik járnak? xD" wáááá imádom ezt a gyereket, nagyon és nagyon :D annyira jó vele :D mindeeeeen :D ja meg sikerült picit... najó nagyon megharapnom :P de nembaj, legalább nem felejt el :D :P SZERETLEK KNUT :P ja meg alkottódtak (de szép szó xD) rólunk képek is :D majd dobok fel ide alkalom adtán :D most nincs kedvem xD lusta dög vok, ez van :P
most hogy hazaértem, Ciccemmel beszélgettünk... és olvasgattam a blogját... és igy átsöpört rajta egy utálomgyülölömwáááfaszomrasekivánom érzés a kishercegünk iránt... annyira... áhh... olvasgattam tegnap a naplóm... és miket irtam róla... mennyire szerettem te jóóó ég... és olyan szarul érzem magam ez miatt... mert rohadtul nem érdemelte meg... és legszivesebben kitörölném őt az életemből... mert le sem tagadhatom ma is mennyi gondom származik belőle... volt haszon is... de áhh... najó erről majd máskor filózok.
na és aki jó kedvet csinált. hát mostmár igy 2 "exem" xD egyik az én kis 5 éves kori uracskám :D olyan jó érzés dumálni vele :D igaz azóta (igen, 12 éve xD) nem láttam :D de most igy rámirt :) és egészen jókat dumálunk :D kifikáááázunk mindenkit :P olyan hülye :D mekkora jó haverok lennénk ha közelebb lakna wáááá :D na meg a másik exem :/ miatta most kicsit szarul érzem magam. (jajjj ez a sok ex xD) szóval... áhh... nem is tudom mit irjak róla... meg most nincs kedvem lelkizni... szóval... majd máskor :) lényeg h sajnálom őt :( és tudom mit érez :/ de áhh :( najó haggyuk :D
szóval hát kb ennyi xD elég nagy a zürzavar xD de idő pénz pénzem kevés van szal sieteeeeek :D na de máskor alaposabb leszek, igérem :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése