2011. január 7., péntek

no comment xD

ááááhh akkora poén ez a mai nap xD mi jöhet még?! de tényleg xD áhh... reggeli fürdésem el lett baszva... mondjuk nem annyira aggaszt mert az én hibám, de jobb h ma mint jövő héten... szóval hát... lehetett volna jobb is.... na majd legközelebb, ezt garantálom ;) azután Szeged... nem volt rossz... csak... áhh szétfagytam :S de következő alkalommal vásárlás lesz 6000rel, ezt már eldöntöttem :D jah... meg mégvmi izgis... tegnap Djágám megbizott azzal, hogy gondolkozzak vmi jó ötleten a filmjéhez. és azt hittem nem lesz semmi használható ötletem... semmi ihlet :S és ma hirtelen beugrott vmi... és meséltem Pinduromnak... és ő az én nagy filmszakértő társam... és azt mondta h nagyon jó :D szóval lesz még itt a végén vmi belőlem :D cs még Djágámnak kéne előterjeszteni, és kéne h tetszen neki és meg kéne csinálni és elsőnek kéne lenni... és és és... na oké nyugi xD visszatérve, Pindurkámmal sétáltunk ma egy nagyot... elcsábitott minket a hülyeségünk "arra" a helyre :P mennyi szép emlék füződik oda... és kevésbé szép xD na de egy kis nosztalgia nem ártott meg :D holnap pedig filmezünk :D meg kéne még szülinapra is elnéznem... nemtom mi lesz belőle, nyilván egy gyors gratuláción kivül nemsok xD jajjj meg még  nap poénos része... alig voltunk itthon... de hazaérésünk utáni 2 órában tropára ment a TV, nyilván újat kell venni (óóóó  de sajnálom xD xD :P utáltam ezt a nagy dögöt xD) meg egy lámpa is fullra behalt, azt is ki kell cserélni... remélem itt leállt az "ami elromolhat el is romlik" akció xD



hát a tegnapi depresszióm... hmm... irtam tegnap este vmit... amit majdnem fel is tettem ide... de igy utólag... áhh... nemtom... lehet h felteszem... még nem döntöttem el. de... sokmidenen gondolkoztam tegnap este... a sirások és az irások között xD jó és rossz dolgokon egyaránt... de úgy döntöttem egyelőre jegelem a témát... nem foglalkozok vele... hagyom a picsába magyarul xD aztán... vagy igazam lesz... vagy nem :D de valami minden féleképp lenni fog :D de azért kiváncsi vok h ez mennyire fog most igy összejönni... áhh tudom hogy ez nem értelmes... de én értem... meg aki tudja miről van szó az is érti... aki nem az meg igy járt :( xD de szeretem... és cs ez számit ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése