2011. január 4., kedd

ma mindenki hülye! xDDD :S

emberek, nemtom mi van ma a levegőbe... de vmi nem oké xD reggel, szó szerint még ki se nyitottam a szemem, anyum már sikeresen orditott rám. mekkora hülyeség miatt, hát el se hiszem... meg utána még vmi 5x felkeltett, hogy elmondja amit már előtte 4x elmondott xD szóval ahhoz képest h fél 8tól félóránként keltve lettem, egész jól birom ezt a mai napot :D 10kor sikerült kimásznom az ágyból... és jött a következő: őőőő mennyire szereti a barátnőjét... akit mellesleg meg is csalt volna ha mi nem koptatjuk szépen gyorsan le... meg ott van h mennyire bizik benne meg blablabla... erre aztán meg jön h hát ő nem is bizik meg benne. szóval bazd... ha kétszinű vagy... legalább hülye ne legyél, könyörgöm xD na szóval ezen röhögtem igy egy jó hatalmasat :D meg ugy az egész délután... mindenen röhögtem és úgy dőlt belőlem a hülyeség... ami persze megszokott... de most több volt a szokásosnál :D xD meg volt még vmi... biztos :D csak az most igy nem jut az eszembe :) jaaa igen... hazafele su-ról az a részeg bácsi... komám, fél órát végignevettem xD de jó dolog ha iszik az ember, legalább nincs egyedül xD
ami még jó volt a mai napban, az egész délutánom. imádok vele lenni... olyankor semmi nem érdekel, csak az h vele minden oké és jó vele. és vigyáz rám és nem fog bántatni senki. ő legalább nem szid mindenfele... nem akad ki mindenért... nem veszekszünk :) és lehetek olyan hülye, amennyire csak jó esik... beszélhetek összevissza... v akár sirhatnék is neki ott... tudom h akkor is ugyanigy szeretne :) és legszivesebben mindig csak vele lennék... és soha soha nem jönnék többet haza... főleg ez a mai nap után... áhh :) :/ szóval... az egy dolog h szeretem, meg imádom meg jó vele... de vmi van több ebben az egészben. megbizok benne maximálisan. meg mindig tudunk valamit csinálni. meg ugy minden hülyeségre és nem hülyeségre is képesek vagyunk együtt. és ha nem mondjuk el egymásnak 200x h "szeretlek" akkor is tudjuk mind a ketten hogy igy van. és igy is lesz :) ♥
és OMG... tudom h elég gyakran beválnak az álmaim... de... úristen xD basszus... szinte pontosan ezzel a képpel álmodtam... és tök véletlenül találtam meg... ahh xD sose fogok hozzászokni ezekhez :S
no de igy a nap végére sikerült is elbaszcsizni a jó kedvemet... nem is kicsit. miért nem lehet engem is megérteni néha?! vagy csak ugy simán meghallgatni... vagy egyszerűen nem pattogni folyton minden miatt. ejj ha én egyszer ilyen leszek mint ő, az első szembejövő fára kötöm fel magam, ebben biztos vagyok. annyira lehetetlen az egész... igy az egész helyzet... meg minden! és annyira örülök h nem ár hasonlitok... legkevésbé sem. igen, van bennem is makacsság meg önfejűség... de mégse vagyok hála istennek olyan mint ő. és SOHA nem is leszek... és engem nem fog az vezérelni soha az életben, amit ő... SOHA!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése