2011. január 13., csütörtök

asszem jó volt :P ♥

nos.. hát nem hiába voltam besózva a tegnapi napra, nagyoooon jó lett :) délelőtt itt volt nagyim, annyira szeretek beszélgetni vele... annyira hasonlitok rá, mindenről szinte ugyanaz a véleménye, mint az enyém... és mindent megmondhatok neki, tudom, hogy ha meg is mondja a véleményét, egyetlen egyszer se kötne bele abba ahogy és amit csináltam. és tanácsot is kérhetek tőle, és mindenre talál megoldást, és mindig rávezet arra, hogy mit meg hogyan csináljak. talán a családból hozzá állok legközelebb. mégis, vele beszélgetek a legritkábban... de akkor rengeteget. no de elhatároztam, hogy ezen változtatok, és minden nap fel fogom ezentúl hivni, ha csak pár percre is :) remélem sikerül betartani... najó ha nem is minden nap de sürübben :) na ahogy kerestem ezt a képet találtam elég sok érdekes dolgot... megszállt az ihlet xD szal asszem alkotok ma még vmit :)
ez a kép csak azért, mert annyira tipikus :P xD
na szóval... délután korcsolyázni mentünk ugyebár... vagyis én először uracskámhoz léptem... elvileg beszélgetést terveztem... na abból az lett, hogy birkóztunk meg nyúztunk egymást mindenfele xD komolyan, néha olyan érzésem van, mintha nem is a pasim, inkább vmi haverom vagy tesóm v ilyesmi lenne :D vagy talán ugy minden egybe...?! :) és ez tökjó, legalább sose unatkozunk :P tuti nem egy hétköznapi kapcsolat ez a mienk... olyan különleges... pont olyan, amilyenek mi vagyunk :D normáliséknál ha találkozik a csaj meg a pasi, mittomén smárolnak elvannak filmeznek szeretgetik egymást... oké, ilyen akad nálunk is... de találjon nekem vki még 2 olyan hülyét, akik igy nyúzzák egymást, mint mi... ahh hülyék vagyunk, de IMÁDOM :D <3
Imádom ezt a képet <333 :D
aztán léptünk korizni... kisebb késéssel de végülis odaértünk. Nancy szépen kihúzta magát a korizás alól, de sebaj :P őt majd vmi más hülyeségbe fogom belerángatni muhahaha :P xD szóval... hát alapos felkészülés után végre elértük a jeget. Domi drága taknyolt uracskámmal együtt egy jó nagyot... áhh meg aztán az újdonsült hódolójával is nem egyszer nem kétszer esett... áhh annyira vicces volt, annyit nevettem :D aztán uracskámmal is sort keritettünk a beszélgetésre... végülis csak annyi volt h ledaráltam neki ugy mindent ami kiakasztott meg fölbaszkurált meg ami miatt ilyen kabbefaszom kedvem volt... de szerintem sikerült rá megoldást találni... vagyis hát majd meglátjuk, kiváncsi vagyok mi lesz ebből az egészből :) de mostmár nincs szar érzésem és ez rettentően pozitiv :))))) na hát egyetlen egy kép készült a jégen mivel Nancym drágám el volt kalandozva és nem fényképezett xD ez is olyan tipikus :P szőke az a nőszemély mindig is tudtam :D de igy szeretjük :D
hangulatkép xD
hát hazafele a buszon.. áhh... volt minden :D pillantottak a pislangók, mozgó rezgő szar buszon próbáltam sminkelni "csináld csináld mindjárt megáll... MOST xD"... fényképezkedés "ne már mert lebasz... nem basz le! de mi lesz ha hátrajön?! ki, a söfőr??? xDD " "baszki pislogtam... énis... akkor már énis" xD és igy abban a 2 mpes csendben (muhahaha xD) azon gondolkoztam, hogy pont azon az úton, amin most ez a bolond nőszemély ott volt velünk és nevettünk együtt és hülyéskedtünk... hányszor sirtam én az a majom miatt... és hányszor szidtuk meg küldtük egymást ahova csak lehet, megint csak az a majom miatt... most meg nincs olyan nap, hogy ne beszélnénk... és mindent tudunk már egymásról. és élni se tudnék nélküle sztem... olyan hülye mint én... meg Nancy :) asszem egymásra találtunk mi igy hárman, na nem kicsit :D szeretlek titeket nőcikék :D♥♥ jah igen... és a képekből nem lett semmi, egyetlen kép nincs amin mind3unknak nyitva van a szeme... szóval a 3as közös kép csinálását elnapoljuk azt hiszem :D de tuti meglesz... előbb utóbb xD :D
nos... mai napra tervek... hát elterveztem h tanulni fogok a héten... nah hogyne, abból se lett semmi meg nem is lesz xD szóval igy inkább elolvasom mind2 háziolvasmányt, hogy arról le legyen a gond legalább és ne kelljen bajlódnom vele suli alatt... meg akarok még alkotni vmit ide blogra... aztán meg megint uracskámmal tépünk korcsolyázni :D ember, nem vagyunk mi kicsit hiperaktivak? xD :P vagy csak én? na életem következő fontos kérdése xD najó nem... na mostmár befejezem az irást mert fog a hülyeség xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése