2010. december 30., csütörtök

hát akkor, viszlát 2010 :')))))

és elérkezett ez a pillanat is :) az én felfogásom szerint ez az év utolsó napja... a holnapi már party... meg nyüzsgés... meg ugy minden lesz... szal legkevésbé se lesz időm nyugodtan irni. és nektek nyugodtan olvasni :) szóval hát igy ma lezárom a 2010es évet, blogot :)
hol is kezdjem? az évem eleje nagyon zavaros volt. volt pasim volt szerelmem volt minden... csak az a helyzet, hogy megtörtént, hogy ez nem mind egy személy volt xD szóval hát igen... szenvedés az volt dögivel. aztán megértettem, hogy mit is jelent, hogy az elvesztés pillanatában szeretsz valakit a legjobban. egy februári napon elhagyott a "nagy szerelem". és akkor kezdődött egy olyan időszaka az életemnek, ami bár rettentően rossz volt, de rengeteg dologra megtanitott... és megerősitett... és maximálisan megváltoztatott. erről legjobban a legelső blogom tudna mesélni. senkinek nem kivánom azt a fél évet. de végülis, lehet hogy hülye vagyok, de nagyon jó visszagondolni rá :) és jó gondolni azokra az emberekre, akik akkor is mellettem voltak. és hogy miket véghez nem vittem. és az a sok sirás... Nancyvel... és áhh... könyvet kéne irni róla, de tényleg :) és persze eközbe rengeteg dolog történt velem:
volt sok sok sok fiú az életembe. mindamellett h a szivem csak egy emberé volt (aki mellesleg leszarta ezt, de igy utólag nem bánom :D), rengeteg mindenbe belementem. volt pasim is időközbe. akiről később még szó lesz :P meg áhh sok hülyeség :) de jó volt.
aztán szépen lassan elérkezett a várva várt nyári szünet is :) először is hugival látogattuk meg Szegedet és egy fantasztikus napot voltunk ott :) asszem csinálhatnánk még ilyet :D Nancymmel Gomboson folytattuk a nyári partyzást. volt ott is minden, jó volt az a pár nap ott, távol mindentől és mindenkitől :) ezután Pindurommal Pacséroztunk pár napot... majd azért itthon is voltam. volt Road koncert (életembe nem éreztem még idegen emberekkel ilyen jól magam :D :P), volt Van Gogh koncert (röhögés rulz *.* xD) és elindultunk egy szép napon Taizébe :) 10 nap... csodálatos volt. Nürnberg, Reims, Párizs, Taizé... majd Genf és Velence. és igen, életembe először jártam abban az országban, amiért annyira odavagyok: Olaszország <3... és tényleg, csodálatos :) és a sors iróniája, hogy 16 évesen 10 nap alatt emelett még egy olyan vágyam/álmom is teljesült h lehettem egy olasz fiúcskával :D szóval... király :D és még vmi érdekes történt... Taizé ilyen imátkozós mittoménmilyen hely főként. és azt mondják ha hullócsillagot látsz, teljesül a vágyad. hülye voltam, és nem pontosan fogalmaztam meg a kérésem. de amit kértem az teljesült :) és amiért ott mondjuk ugy imátkoztam... az is :) függetlenül hogy ez a két dolog maximálisan egymásnak az ellentéte :)
Taizé után pár nappal mentünk Afrikába... vagyis Tunéziába... a repülő útról jobb ha nem mesélek xD full gáz... de azt sose fogom elfelejteni, hogy hogy sirtam... mert... igen miatta :/ meg ugy minden miatt. 15 napot én ott egyedül... dög unalom. áhh... és aztán szépen lassan olyan 2 hetem lett, hogy sirtam megint, csak aztán azért, hogy haza kell jönnöm. az ottani emberek csodálatosak :) nyomulnak mint az állat de kedvesek, és pörögnek és mindig vidámak :) és ott még szerelmi bánattal se lehet az ember szomorú :D meg rengeteg időm volt gondolkozni (hisz miközbe sütteti az ember magát cs mozog az agya xD) és rengeteg dologra rájöttem, ami később igazán hasznomra vált :) szóval csudijó volt :)
és akkor elkezdük a második évet a suliban. eddig erre az elmúlt pár hónapra teljesen a "ez itt a második harapás" illik. 2. osztályt kezdtem. és 2 fiúcskával is 2.szor vagyok/voltam együtt. szóval hát a szeptemberem eleje érdekesen telt. talán a legszebb napom az évben... vis a legemlékezetesebb a 4.ei lagzi volt. gyönyörű volt... magam se tudom miért vagyok ennyire oda érte. vis talán azért, mert (bocsi hogy ezt irom, de akkor igy volt :/)  megtörtént az, amire már fél éve vártam... méghozzá a kicsi szemem láttára. és ez olyan fantörpikus érzés volt akkor. végülis utólag is az, csak most nem a pár fiú része miatt, hanem a lány része miatt :D szal ugy az egész hónap érdekesen telt ez után. akkor volt az, hogy minden, ami miatt sirtam szenvedtem az elmúlt fél évben ott volt velem. és az enyém volt. és visszakaptam. és nagyon szerencsésnek és boldognak éreztem magam. csak egy bibi volt: hiányzott valami. és nem értettem eleinte hogy mi, de erre is rájöttem igy az év vége felé. szóval hát ez a mámor 2 és fél hétig tartott kb. és akkor megint elment, én meg ott voltam a nullán. 2 napig xD aztán összeszedtem magam, azóta se értem hogy volt ennyi lelki erőm hozzá... de megcsináltam. vis megcsináltuk Nancymmel. októberben megfogadtuk, hogy találni fogunk még az idén valakiket magunknak, akik szeretnek minket teljesen rendesen igazán és mi is ugyanezt érezzük irántuk. és együtt ezt is megcsináltuk :) nem volt könnyű és hjaj hányszor sirtunk együtt, de végülis mindig ott voltunk egymásnak és sikerült is együtt a terv :D a sors iróniája, hogy mind2nek szinte egyszerre és szinte ugyanugy :D mint ahogy az egész évünk szinte egyforma volt :)

és akkor eldöntöttem, hogy akkor éljünk :P nem kell többet szerelem, nem kell többet pasi. csak szórakozunk :) persze a sors máshogy tervezte. és a játék komolyra fordult és szépen lassan azt vettem észre, hogy napról napra jobban odavagyok érte. persze ez még nem szerelem, mondogattam mindenkinek. igy utólag visszagondolva... dehogynem, maximálisan és fülig szerelmes voltam :D csak persze hülye lettem volna ezt igy még magamnak is bevallani. féltem hogy újra csalódok, féltem hogy minden elképzelésem ellenére ő se más mint a többi himnemű... és hát nem volt egyszerű minden nap azt hallani hogy nem kellesz neki... nem lesz a tied... nem nem nem! de megtanitott ez az év rá, hogy ha akarok valamit, és kitartó vagyok, ugyis megkapom. vagy ha nem kapok vmi jobbat :) 
és azóta se értem, mikor meg hogy változott minden ekkorát... de egy szép november 16.-ai nap. amit beharangozott az a hires facebook nekem ugy h életem legjobb napja lesz. nevettem egy nagyot rajta őszintén akkor. de talán tényleg életem egyik legjobb napja volt az is :) hiszem megkaptam, visszakaptam azt, amire a legjobban vágytam. ő volt a pasim anno is a zürös időszakban... ő volt akiről rengeteget álmodtam a nyár folyamán sőt még akkor is amikor igazán nem róla illett volna álmodni xD és ő volt az akit nyáron Taizébe kértem magamnak... nem a hullócsillagos hanem amaz :) erről senki nem tud és nem is tudott... szóval most itt irom le először. részleteket erről mesélhetek annak akit érdekel ;) na de visszatérve... szóval újra az enyém volt. és tudtam, vmi súgta, hogy jó lesz vele minden. mert ő olyan amilyen nekem kell. és igazam lett... sőt, sokkal de sokkal jobb vele minden, mint azt valaha gondoltam volna :) és nem értettem, miért kellett bzvz eltolnom ezt az évet... sokszor nem értettem miért fáj minden amihez hozzáfogok. de rájöttem: mert ha nem csalódtam volna ennyit, akkor talán még most is ott lennék, ahol akkor voltam, amikor először jártunk... hogy nem becsülném ezt a kincset ami az enyém :) és nem szeretném ennyire :) mert nem tudnék ennyire szeretni :) szóval bátran elmondhatom, csakis az övé vagyok :) teljes szivemmel lelkemmel :) és nagyon jóóóó vele minden :) és remélem jövő ilyenkor is a 2011es évzárónál ugyanezt fogom irni róla :) IMÁDOM :) és arra, hogy tényleg csak az övé vagyok, tegnap jöttem rá ugy igazán. és be is bizonyitottam magamnak :) erről is részleteket személyesen :D
amit még igy kihagytam, hogy elvesztettem barátnők miatt a legjobb barátom... vis jóba vagyunk csak nem olyan mint régen. ehelyett kaptam egy Mütyürkét, akibe remélem nem fogok csalódni, és elmondhatom, hogy ő a legjobb fiúbarátom :) mindig ott van velem ha kell :D és a röhögések, áááá :D tutijó, szeretem őt :)♥ 
és mindamellett, hogy találtam új legjobb barátot, találtam magamnak egy nagyon nagyon jó barátnőt is. igen igen, ő az... pont ő, akiről egy évvel ezelőtt még azt se tudtam, hogy él, akit az az ominozus fél év alatt gyülöltem... és áhh... minden ami a gonosz rossz negativ volt az életemben azt ő testesitette akkor meg. de hála istennek rájöttem, hogy nagyon tévedtem, és nagyon elb*tam... mert... najó az ő is tudja, hogy miért :D de lényeg, hogy sajnálom ami volt és nagyon örülök annak, hogy barátomnak mondhatom és nagyon szeretem őt :)♥
és hát itt tartunk most. amilyen hosszúra kerekedett ez a bejegyzés... ennél 50x hosszabb lehetett volna ha tényleg mindenről szót ejtek. azt hiszem életem eddigi legjobb, legizgisebb, legtanulságosabb... legszebb éve volt :) és áhh nem akarom hogy vége legyen :') vagy ha muszáj, akkor a 2011 mégjobb legyen :D no de majd teszek róla. jajjj még a fogadalmaimat is le kell irnom... jó h mondom xD lesz ma még dolog :S xD
na és akkor igy végére csak ennyi zárásul: 
Szeretnék egy csókot kapni tőled 2010 december 31én 23:59kor ami 2011 január 1. 00:01ig tart, hogy tényleg csodálatosan zárjam ezt az évet, és a következőt jól kezdjem. És mert azt mondják, hogy ha éjfélkor megcsókolod akit szeretsz, a kapcsolatotok kitart a következő évben is. Igérd meg, hogy igy lesz ;) :')

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése