2011. január 22., szombat

Az őrület határáig szeretem. Ezt hívják elmebajnak.

hát akkor én nagyon elmebajban szenvedek :P mert nem hogy az őrület határáig, azon túúúúl szeretem :D áááá :D najó most inkább nem fogom ide leirni amit érzek mert pfú de csöpögős nyálas uncsi izé lenne. aki nem érzi ugyse fogja soha megérteni ezt, hiába irom le 1000x is... ezt érezni kell :) és KURVAJÓ érzés :) és szerintem ilyen az emberrel csak egyszer történik meg egy életben. legalább is igy, ilyen szinten. ez ami a sejtekig hatol... a vércseppjeidbe ég bele. és soha nem tudod elfelejteni. ha elfelejted nem hozzá, magadhoz leszel hütlen. na ez az. ezt nem lehet elmagyarázni. megtalálod azt, amit kerestél... akit kerestél♥ és ennyi :) csodálatos este volt... tényleg, szuper. annyira jól érzem magam vele... (kivétel amikor fáj a hasam... de vele még az is kevésbé fáj mint nélküle ;) ) szóval tök tuti :) mit irjak még, mire vagytok kiváncsiak?! :P najó aki kiváncsi valamire az megkérdezi tőlem :D
ez a kép csak neked :P ♥

nem jó tripp ez igy, hogy én mindig álmosan meg fáradtan fogok hozzá itt blogot irni xD ilyenkor már se kedvem se semmim nincs hozzá... és akkor ilyen rövid kis tökömségek születnek xD najó, holnap igérem, normális időben alkotok vmi hosszabbat :D csak mert szeretve vagytok :) :P ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése