2011. január 16., vasárnap

Isten szereti a hülyéket, különben nem teremtett volna ennyit!

háááát ez a mai nap xD egészen érdekes... szóval zuracskámmal 2 hónaposak vagyunk... hurrá király happy :P na de most nincs ilyen csöpögős hangulatom, szóval erről nem fogok ódákat zengeni :P jeee nem kell végigolvasni ilyen izéket... na igen elvok xD de azért mostmár lehet eszébe juthatna hogy én is élek... na de mind1 :D majdcsak... ezen kivül más érdekes nagyon nem történt, csak hogy voltam Picuromnál :) ő az akivel tényleg, ritkán beszélgetünk... de akkor van téma dögivel. és szinte mindenben egyetértés uralkodik :) és azért jó kibeszélni a népet ugy, hogy tudjuk, hogy egymásnál mindig teljesen biztosnágba van, amit mondunk :) szóval jót beszélgettünk ;) és remélem tudod, hogy bennem mindig megbizhatsz és rám MINDIG számithatsz :)♥ és hülyéből sok van, röhögni kell rajtuk.
és erre akad egy nagyon jó élő példa xD basszus, hogy ez sose veszi észre magát?! xD mekkora nagy bőrcsomó van a pofázmányán ennek... ejjj xD de végülis egészen poénos, hát kin röhögnénk mi estéket, ha ő nem lenne? xD najó, azért akadna... de ő tuti a top 10ben szerepel xD áhh nem is tudok mit irni, szavat se érdemel ez a gyerekállat xD kis gida :P de szeeegénykém, most hogy utálhat engem... brühühühühü xD hát ki ne röhögjem xD najó megtörtént xD na de utáljon nyugodtan, nekem nem fáj :D megszoktuk már, hogy mindig vki másra kell fogni a hülyeségét :D szóval csak bátran :D hjaj, még most is röhögök ahogy ezt irom, áhhhh xD poénos a kisfiú az az egy biztos xD én azért röhögnék magamon is a helyébe xD
na erről jut eszembe, várom mostmár az 5.ét :D ugy érzem jóóó lesz :D ilyen afterlagzi hülye faszok nélkül wuuuuuuiiiiiiii :D:D:D:D csak te meg én :D höhöhö :)))) asszem mostmár túlpörögtem, le kéne állni xD
na de... holnaptól suli :S de gáááz.. most itt rongyolódhatunk megint sok sok hónapon át a suliban :S hjaj de szar belegondolni :/ na de mindenesetre jó sulikezdést minden sorstársnak :D és sok kitartást meg jó jegyeket meg minden ilyet :) szeretleeeeeektitekeeeeeeeeeet :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése