2011. május 29., vasárnap

Nem az a fontos, hogy meddig élünk,Hogy meddig lobog vérünk,Hogy csókot meddig kérünk és adunk,Hanem az, hogy volt egy napunk,Amiért érdemes volt élni.

hát nekem ez a mai volt az :D istenem, mennyire jó volt :D mennyi hülyeséget csináltunk, mennyit nyúztuk egymást :) és még igy 6 és fél hónap után is tudunk új dolgokat csinálni :D wáááá annyira szupika volt :D és egész nap vele :D na de azért a beszélgetésünket is egykettő elinzétük :D amekkora feneket keritettünk neki ez a 3 nap alatt... ahhoz képes egész goyrsan megbeszéltük :) ami persze tök jó :) áhh... mindenkinek ilyen pasik kivánok :) annyira ééééédeeeeees :D annyira szeretem azt a hülye fejét :D és jaj, igaz, hogy fáj mindenem, igaz hogy tiszta piros vagyok úgy leégtem :D de annyira megérte :D tényleg, nagyon jóóóó volt :) sok sok sok sok ilyen napok akarok még :) Vele ♥ és igenis arra is büszke vok h bepukkadtam, megérte :P höhö, tudom én hogy mi a jó :D najó, sztem ez a nagyon értelmetlenség lett :D de én boldog vok és sajnálom, de én értem xD :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése