2011. május 22., vasárnap

szép jóreggelt kicsivilág :)

húúú de világ vége lett tegnap, nem mondom xD najó, mind1 is, én még ugyis szeretnék élni :P
tegnapi nap: hát egészen jó volt :) vagyis persze hogy nagyon jó volt :) mindig nagyon jó... csak most olyan más volt... olyan... nemtom :/ most hogy ez jó vagy rossz... ezt sem tudom... még úgy nem döntöttem el magamban. na de nem is ragozom tovább.
mai nap: tanulás tanulás és egy kicsi tanulás... :S szal a szokványos vasárnapi program :/ kemény lesz az elkövetkező pár hét :S és ráadásul még váltottunk is, szal jajjj :/ na de... majcsak kibirjuk még ezt a picit :)
nyár: épp ma reggel azt számolgattam, hogy még 4 hétvége és az 5. már nyári szünet lesz :D oláláááá :D ez annyira jó hangulattal töltött fel, hogy az hihetetlen :D viszont kicsit olyan izé is... :/ kicsit félek is... kicsit nagyon is! nagyon várom a nyarat... tényleg :) de... uff :/ nem akarok ugy járni, mint tavaly :/ najó, optimistán! nemsokára nyááááár :) aztán vagy nagyon sok nevetés, vagy nagyon sok sirás, de valami majd lesz :P
Picim: szeretem :) nagyon szeretem :) szóval ezen a téren semmi változás sincs erre felém :) annyira várom már a jövő vasárnapot... mostmár 2x álmodtam azzal a nappal, szóval muszáj, hogy menjünk :) muszááááj :) szeretem a kis bolond fejét :) mindennél jobban ♥.♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése