2011. június 1., szerda

Ami most kettőtökkel történik, az a rengeteg feszültség, amivel most szembe kell néznetek... nos, az maga az élet. És az élet akkor hozza a legfontosabb helyzeteket, amikor a legkevésbé számítasz rá. Minden kapcsolatban előfordulnak nehézségek és viták, és éppen erről van szó: hogy ti egy pár vagytok!

wááááá... azért mostmár nemtom mi van a levegőben, de egyre hülyébbek az emberek xD 17 éves vagyok, de már annyi mindent megértem, hogy jesszusom xD tök vicces hova süllyednek egyesek, de most komolyan xD parasztok lezárják az utakat és befagy a közlekedés xD akkora poén, hogy komolyan xD áhh :D
suliból lassan nagyon elegem van. semmi kedvem tanulni. felbasz minden. pihenni akarok, lazulni. áhh... elég mostmár :S de komolyan, mindenki hülye... vagy velem van a baj. én már nem tudom. de majd még egy pici, és kiderül :) aztán nyáááár :) jajjj, mennyire várom már :)
Picim... pfú hát zajlik az élet. néha azért nagyon jó, hogy osztálytársam... néha viszont nagyon nem. de most erről bővebben inkább nem irok. vis nincs is nagyon mit. nagy a hajtás :/ és az ember mindig azt baszogassa aki a legközelebb áll hozzá... ez mindig igy van. de ezt a 2-3 hetet már kibirjuk :) aztán meg itt a nyár :) és akkor már csak jobb lesz :) reméljük :D de én azért szeretem a hülye fejét :)
és megállapitottam, hogy mindenből elegem van teljesen mostmár, ami megszokással jár és kötelezettséggel. nekem senki ne mondja meg hogy mit csináljak, ne kelljen függnöm senkitől és semmitől. elegem van a tanulásból. szabadsááááágot! függetlenségeeeeet! haggyon mindenki békén :) mindenki foglalkozzon a saját nyomorával, én meg leszarom az egészet :) csak legyen már nyár :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése