2011. május 27., péntek

Ébren fekszem, és félek, hogy eltűnsz és sosem térsz vissza. Ébren fekszem, és azokon a dolgokon rágódom, amelyekről félig-meddig tudok a jövőből. De teljes mértékben hiszem, hogy nekünk együtt kell lennünk.

pfú te jó ééééég :) annyira de annyira boldog vagyok! nekem van a világon a legédesebb pasim :) ebben a lehető legbiztosabb vagyok :) ez az elmúlt 2 nap izgis volt... szal egyszóval szar :/ de ilyenek nélkül a jó is kevésbé lenne jó :) ez tuti :) de mostmár minden szép meg jó és igy is maradjon mostmár egy jóóóó darabig :) de milyen vicces, amikor csak ugy hirtelen beugrik a megoldás. és engem már evett ez egy jó ideje. és most megvan a megoldás :) cs legyen mindenkinek jó, és akkor szuper lesz :) ugy hogy szerintem ez a probléma meg van oldva :) és mostmár csak szerelem minden mennyiségben :) utálom magam, amikor elfelejtem, hogy mi 2en együtt mindenre képesek vagyunk :) és én hiszem, hogy nekünk együtt kell lennünk, boldogságban, szerelemben :) nagyon sokáig :) és wáháháhá :D  Ciccem, te mekkorát fogsz nevetni, ha elmesélem, hogy mi történt :P xD
jeee még egy kicsi is vasárnap :D annyira várom, de olyan gyorsan el fog múlni :( de nembaj... az a fő hogy nagyon jó lesz :) és mostmár hétvége van, szóval csakis jó lehet minden. igaz, ezt a mai napomat kicsit eltoltam, ami a tervezést illeti... de nembaj... legalább kipihenem magam... (úgyse kerülök éjfél előtt ágyba szerintem szal baszcsi xD ) tervbe van egy film megnézése... aztán meg remélem picim hazamászik és akk vele leszek elfoglalva... aztán meg csicsis mielőbb... mert holnap tanulás meg fuvarozom a jónépet itt mindenfele :D és akk mindjárt vasárnap lesz :D wiiiii :) de nekem mind1 h mi lesz, csak picimmel legyek :)
suli... uff... már csak 4 hét... kitartás! kemény lesz :S de aztán meg hawaii :) annyira várom már... sokáig alvás... semmit tevés... lazulás... fürdés... drágámmal levés :) és a legfontosabb: semmi tanulás :D jaj, de jó lesz :) na de még egy kicsi :) azt meg már vhogy majd kibirjuk :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése