2011. május 2., hétfő

Soha ne feledd: szabad vagy, és nincsen abban semmi szégyellnivaló, ha kimutatod azt, amit érzel.

félek... annyira félek. féltem :( nagyon féltem. basszus soha nem aggódtam még igy senkiért se. nemtom mi jött rám. de fölbasznak ezek az álmok... elég belőlük mostmár. nem lesz semmi baj. tudom, remélem. de akkor is. ez igy nagyon nem oké. mire utalnak ezek az álmok? mire utal ez az érzés. wááá :( nem nem nem! nem lesz baj! de én akkor is nagyon be vok szarva :S tejóég... mikor és hova vesztettem el ennyire magamat? mit csináltam, hogy ennyire függök valakitől? hogy ennyire aggódok valakiért? pont én?! aki mindig rúgja az embereket, hogy gyerünk már csináld meg! aki senkit se hagy, hogy sajnálja magát. mi történik velem? :S szar ez a mai nap... és legyen mostmár vége... ugy szeretnék most beülni az autóba vagy vonatba vagy repülöbe vagy repülő csészaljba és odarepülni hozzá... és vele lenni. mindent megtennék most ezért. pár órája találkoztunk... de én vele akarok lenni. nem azért mert hiányzik. de hiányzik. de most nem azért akarok vele lenni mert nekem jó lenne. hanem mert tudjam, hogy tudok rá vigyázni. és nem lesz semmi baj se! najó ezen lehet, hogy röhögni fogok már holnap. de most nagyon szarul érzem magam :/ legyen már vége ennek az egésznek... ennek a napnak, érzésnek. meghülyülök tőle :(
pfúúú... tudom, értelmetlen lett. de ez van, bocsi. :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése