2011. május 15., vasárnap

... és akkor egy kicsi a tegnapról :)

annyira jó volt a tegnapi napom :) d.e magam voltam itthon, partyztam minden fele :) d.u Nancyvel voltam aztán meg jött picim :) áááá annyira szeretem :) annyira jó volt vele :) fél éve együtt vagyunk... és a tegnapi napunk csak olyan dolgokból állt, amit nem is csináltunk még együtt :) ( xD ) és jó volt :) azt hiszem hivatalosan megünnepeltük a fél évet :) és áhhh... annyira jó volt :) részemről tuti felejthetetlen :) és és és... ahh... najó, amit most akartam irni azt inkább megtartom magamnak :$ leirhatatlan :$ meg hát... az éjszakám izgi volt... h tud vki igy hiányozni?! ilyet még sose éreztem... hogy omst ez jó vagy nem azt mindenki döntse el magában. és reggel ahogy felkeltem... ránéztem a 11,16-ra a pólón... és áhh... könnybe szaladtak a szemeim... annyira jó, szép, hihetetlen... annyira szeretem ezt az egész mindent vele :) mindent! ritkán történik olyan velem, hogy nem jönnek a szavak... hát most vhogy ez van :) annyira boldog vagyok :) annyira jó érzés, még ha csak úgy nézek rá, áhh... najó haggyuk :D szeretem és kész :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése