2011. május 12., csütörtök

egy kicsi mindenről :)

pfú de rég nem irtam. na de megvan az okom rá, nem kell idegeskedni, most bepótolom :)
*SULI* kezdjük a nehezével. hát a héten elég kevés órán voltam bent mivel csináljuk az a nyomi H1N1et a versenyre... már annyit csináltuk de én még mindig ugy érzem, hogy sehol se vagyunk. de mostmár majdcsak lesz belőle vmi. azon kivül most még egyelőre laza minden. tanulni hála a papnak nem nagyon kell... még nem jött össze sok minden. igyekszem minnél előbb lerázni a dolgokat, hogy ne is jöjjön egyáltalán össze. holnap még biosz... jó lenne megtudni a fikizát... psziho... magyart ma megcsinálom... és még 1 hónap. hihetetlen... nem lesz könnyű... de ezt mostmár féllábon, sirva is kibirjuk :) és aztán happy time :D viszont ami rossz h 23-tól d.e megyünk :S ajjjajj :/ na de kibirjuk még, egy piciiiii :)
*HAJTÁS* voila... 20.án itt a vizsga... annyira várom már :D szeretnék azok is mielőbb túllenni :) szal most blog után megyek és tanulom az elméletet, most olyan laza dolgokhoz van kedvem. szal nem ilyen psziho biosz... ahh semmi... vizsga H1N1... addig is csinálok vmit... de semmi nehezet :) szal közeleg a nagy nap :))))
*LOVE* piciszivemmel minden a legnagyobb rendben van :) H1N1ezünk az életünk legnagyobb részében mostanában. szal időnk sincs veszekedni. meg hát minek is?:D elég volt az a pár napocska... és dúl a láv, csak ez számit :) lassan fél éve :) és lassan egy éve része a kicsi életemnek... mennyire furi már :) de mennyit nevettem azért ma is... száguldoztunk ám xD na meg a fagyievés... ajjoj, állatkák vagyunk :D de kit érdekel, legalább lesz mit mesélni a "klubba" xD szal boldogság van 1000rel :) és szombaton meg remélhetőleg majdnem egész nap édes kettesben leszünk :) szebben már meg sem ünnepelhetnénk a fél évet :) cs menjen minden a tervek szerint :$ ;)
*BARÁTOK* pfúúú... Ciccemnek lassan közeleg a szülinapja :D várom már :D de milyen furi lesz... egy éve legjobban utáltuk egymást... most meg nincs olyan nap szinte h ne beszélnénk... és ezek az álmok... és a hangulatváltozások... el se tudnám képzelni már az életem nélküle :))) :$ ♥ szóval szombat... várom már ;) másik nőszemély meg... áhh... én nem értem már mit csinál... :/ meg főleg h miért csinálja? mellette akarok lenni... de belefáradok lassan... nekem is van dolgom nem is kevés... de azért ez igy nem lesz bizniszes... de nembaj... majd vmi lesz, sehogy még sose volt. reméljük a legjobbakat :)
*MÁS* pfúúúú... annyira várom már a 24.ét. showderklubozunk :D wááááá :D mennyire jó lesz már :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése