2011. május 13., péntek

péntek 13 ♥ :D

hát először is... felbaszcsizott a blog, mivel én irtam tegnap, de hogy hova lett azt nem tudom... de köcsög... a blog se müködött ma... szóval sajnálom, nem az én hibám, hogy ez itt bekakkantott :D de nem fogom mégegyszer leirni mindent, szal bocsi :D
na de... mi az, hogy péntek 13 szerencsétlen nap? :D én imádom :D ami a sulit illeti, hawaii :D ma 4 óránk volt, fizikán egy órán 2 ötöst kaptam xD ez egy kurvaritka pillanat, fel is irom xD aztán irtuk a psziho ellenörzőt... hero vagyok haro vagyok :P lázasan irtam xD semmibajse :D én hero vagyok, tessék rólam pl-t venni :)))) ja meg a biosz beszámoló is nagyon jól sikerült :D büszke vok magamra :) xD még cs a H1N1-el kell aratni, és akk minden szupcsitó lesz :)
jooooj, de várom a holnapot már :)))) d.e szunya... feladatlista elvégzése amit kaptam... mivel magam leszek itthon... aztán meg jön piciszivem vigyázni rám :P aztán meg szülinapozunk :D Ciccem bulija lesz, asszem kirúgunk a hámból :D meg hát a fél évet is akkor már megüljük xD szóval holnap remélem élve maradok xP najó... majd vigyáznak rám :D de akkor is, olyat partyzunk h sejhaj :D ebben bizti vok :)
piciszivemmel minden a legnagyobb rendben :) sztem róla holnap fogok többet irni... vis holnap után... most ugy cs az általános áradozás folyna... de azt most kihagyom :) meg gondolkoztam ma vmin... nosztalgiáztam :) de talán erről is majd holnap... :)
és hát a nap fénypontja xD kishercegem :D mekkora köcsög állat te jó istenke, még ránk se mert nézni :D de ő a nagy vki... máh pühh xD de azért ezt nem fogom kihagyni, hogy emiatt még kiröhögjem :D najó... meg se erőltetem már magam... szánalom a köbön :))) és örülök, hogy lekopott az életemből. sokkal de sokkal boldogabb vok most mint vele... és ez tény! jó volt szép volt... de maximálisan örülök, hogy kaptam helyette egy szuperjó pasit és egy tündéri barátnőt :) akiket imádok :) szóval örülök! :) megérte... mindig megéri kinlódni, mert a rossz után mindig jön a jó :) erre élő pl vok :/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése