2011. május 21., szombat

Az a fajta lány vagyok, aki hordaná egy srác pulcsiját, csak azért, hogy érezhesse az illatát *.*

juuuuj *.* csöppet be vok sózva... mindamellett hogy most totál elálmosodtam és még össze kell pakolnom és még azt a cuccot is össze kell szerkeszteni én blogot irok :D de wáááá :))) olyan faszákosan érzem magam :) szép az idő, ahogy ma sétálgattam, olyan jó volt érezni, ahogy melegit a nap és barnulok és tökjó :D végre szép az idő.... vééégre :) és juj de várom már a 29-ét... és mostmár nagyon nagyon gond lesz, ha nem lesz úgy, ahogy tervezzük :) szal úgy még mindig nem merem elkiabálni, mert már szoptam igy egy párszor szépen megmondva... de reménykedek :) és ha igen, akkor wáááá mennyire jó lesz :D remélemn ilyen idő lesz és pancsizás meg minden jóóó dolog :) és jó lenne addigra nem megbetegedni, de ha igy haladok :S na majd teázok sokat :D
ma volt elsősegély verseny... annyira nosztalgikus volt az egész... egy éve... te jó isten :) olyan furi... egy éve ugyanekkor ugyanezekkel az emberekkel, Picim is volt... idő is jó volt :D minden percére emlékszem annak a napnak :) és tökre ihletet kaptam az elsősegélyezéshez... meg igy eszembe jutott Pest... és wááá... néha olyan jó lenne cs egy picit visszamenni a múltba :)
hihi :) az idézet... hát az még a tegnapi naphoz kapcsolódik. de pfúúúú mennyire igaz rám :) istenem, hazafele úgy szoritottam azt a szerencsétlen ruhadarabot, mintha az életem múlna rajta :) de olyan jó érzés volt :) és most is itt van mellettem és pfú... sztem beteg vok xD najó nem... vagyis de, de ennek a betegségnek van egy 8 betüs megnevezése és sztem nem is nehéz kitalálni :) és wiii még egy kicsi és jön piciiiiim :) igaz kicsit tervet kell változtatni... szal nem megyünk inni... az ivás jön ide :P höhö :D szal megoldjuk :) ésss ésss éssss... szeretem, még ha már dél óta el is vok felejtve :/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése