2011. május 17., kedd

pici minden :D

május 17. muszáj ezzel kezdenem... ma lennénk egy évesek O.o milyen furi... olyan... izé... nemtom :) mégsem tudok erről mit irni... lehet nem is akarok :) jó h igy alakult... minden :) viszont a tegnapi nap... áhh :) kaptam egy csudiédes ajándékot, ha be lesz kereteztetve akkor megosztom veletek itt blogon. és hát igen, fél év... nem kis idő ám :) és tegnap este még jöttem haza busszal, gondolkoztam. rajtunk... hogy mi volt fél éve :) gondoltam, hogy majd ide irok róla... de áhh, nem ezt nem lehet leirni, amit akkor érzetem. az a pillanat mit jelenthet, amikor megkapod azt a valamit/valakit, akire már régóta tiszta szivedből vágysz?! nem tudom megfogalmazni, szép meg jó :) és sose akarom őt elvesziteni :) sose!

pfú... kezd a suli bekeményiteni. én meg egyre jobban várom a nyarat. és alig élek, annyira fáradt vok egész nap... de tanulni kell, mint az állat. de inkább most, mint júniusban... bár akkor is kelleni fog...de még egypici... kibirjuk :) és aztán nyár. bakker, olyan terveim vannak, hogy állj és ne mozogj :D de nagyon jóóó lesz :) áááá... csak legyünk már ott... de addig még van mit apritani. de nem olyan sok az már :) cs sikerüljön minden :) jah, és lehet, hogy az elkövetkező napokban hanyagolni kell a társaságom... de suli, vizsga, verseny... szal szép az élet :S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése