2011. május 3., kedd

azért megbaszom :O :O :O

te jó ég... azért ma igy elég sok dolgon elgondolkoztam. lehet olyanokon is amiken nem kéne... vis kellett volna. de hát mostmár ez van. majdnem hülyeséget csináltam... de hát ez is van... vis lett volna... de nem lett... remélem nem is lesz. erről most azért tudnék mit irni... de esetleg majd később... most nincs kedvem megint itatni a pici egereket xD most arról akartam irni, hogy bárki is mondja... véletlenek nincsenek! és erre ma döbbentem rá, hogy nekem a legszarabb napom... a szerencsétlen napom a 2.a! minden egyes másodikán ugyanaz a forgatókönyv lejátszódik... és 3.án is... bár az már inkább cs ilyen utórengés... de akkor is. ez már durva. cs vissza kell olvasni a blogot, onnan is simán tisztán látszik, hogy minden egyes 2.án volt egy nagyobb veszekedés... vita... szarás... aminek még 2 3 nap múlva és ezhető volt a hatása... szal erotikus. de a pozitiv oldala, hogy leglaább tudom, hogy mikor számitsak rá... és akk fel tudok rá készülni lelkileg xD vagy nem... de hát ez van :D sztem ezt most mindenki leszarja de muszáj volt megosztanom xD :$

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése