2011. május 7., szombat

Lefizettek, hogy randizzak egy herceggel.. de elcsesztem.. beleszerettem..♥

wáááá annyira boldog vagyok hogy az hihetetlen :D nem nem, nem kis herceg... hanem A HERCEG! és ez azért nagyon nagyon és nagyon nem mindegy :D pfúúú... múlna már az idő... vele akarok lenni :) most és mindörökké (amen xD). najó kicsit hülye vagyok és nagyon be vagyok pörögve :D de ááááá nem tehetek róla... szeretem :$ ezzel se mondtam sok újat xD ajjjaj ebből meg semmi érdemes nem lesz igy... semmibajse :D ez tükrözi most legjobban a hangulatom. na de aim rossz, hogy suli van ma... :/ és még "felelek" is.... de az a kisebb gond... a pszihotól félek... na az a nagyobb... csak azon legyünk túl és akkor happy minden :D istenkém mennyire hülye vagyok... vagy csak szerelmes?:$ és ezt mind te tetted velem :)))) de nem érdekel, én élvezem :) mit is irhatnék még? :D boldog vagyoooooook :D :D :D és lassan fél éve a legboldogabb mert Ő az enyém *.* és soha soha nem is lesz másé... :DDDDD olyan kék ma minden :D az ég, én, a blog... mindeeeeen :D elment az eszem... de nem érdekel xD
oké... befejeztem... menni kell suliba :/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése