2011. május 1., vasárnap

ez a nap is jól kezdődik...

pfff... azért szánalmas egy picit. és mostmár ugy startban el lett baszva a napom. szép bazdmeg, gratulálok. ennyit nem képesek megtenni azért egyesek... pff... de le is szarom az egészet. vagyis nem szarom le mert kurvára nagyon fölbasz és szarul esik... és elbaszta az egész kedvemet. és most cs azért irok ide mert senki nincs fent akinek hisztizhenék xD tök vicces azért... de nembaj, ha te igy, akkor majd én is igy ;) és akkor innentől ráfájdul :) FUCK OFF!!!!
no de rég nem irtam... Erdélyből hazamásztunk végre :D nagyon szép volt meg jó volt, de mostmár jó végre itthon lenni :) érdekes utunk volt azért xD na de ezzel most senkit nem unatok :D tényleg, Erdély gyönyörű, ajánlom mindenkinek :D
álmok... érdekesek. Ciccem is emlegeti őket. azért kiváncsi vagyok nagyon, hogy mit álmodott. mert én is összevissza álmodok mostanában mindent. és a legszebb, hogy mér 2. éjszaka álmodtam ugyanazt. és ez nagyon nem jó. kiváncsi vok, hogy most azért ez ugy mi. de ha azt az elvet követem, mint régebben, akkor tiszta sor... de azért ez igy ilyen formában nem kéne, hogy megvalósuljon xD :S de érdekes, hogy eddig semmi olyat nem álmodtam, ami mondjuk megmaradt volna bennem ugy komolyabban. de most megint. és érdekel mostmár, hogy mi a fasz fog történni. nagyon érdekel! és történjen meg és menjek már megint ezek az álmok a jó anyukájukba :S
május elsejéből semmise lett. egyrészt mert zuhog az eső... vagy legalábbis zuhogott xD szal semmi gáz se. a 2. tervből ugy fest szintán semmise lesz mert... mert egyeseknek fáj rám a faszuk... szal szép nap ez a mai xD no de nembaj :) akkor jön a C D E mittomén milyen terv :D nem esünk kétségbe :D leszarjuk az embereket xD kiiirály :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése